Toon posts:

Google vertikt het mijn site toe te voegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpele site die alleen wel frames gebruikt.
Die site bestaat al langer en vroeger werd deze automatisch opgenomen in de Google index.
Ik heb inmiddels de site opnieuw 'ontworpen'.

Ik heb alle tups en trucs doorgenomen en Google gemaild. Ik kreeg een standaard reply met tips.

Het schijnt zo dat het fijn zou zijn als velen naar mijn site linken, maar ik kan dat toch moeilijk afdwingen en je moet ergens beginnen (met netwerken).
Ik heb inmiddels de keywords tag (er stonden ca. 10 keywords) verwijderd (als zijnde cloaked information).
Via een textbrowser (lynx) zie je alleen de frames, maar als je verder klikt komt de juiste tekst tevoorschijn.

Ik vind het wel jammer dat mijn commerciele aspiraties worden gesmoord door een almachtig berdijf waar niet mee te communiceren valt zonder standaard replies.

Het gaat er ook niet over of ik HOOG kom te staan. Ik kom er gewoon helemaal niet in.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat overigens om
http://www.xs4all.nl/~admicare
Ik probeer al anderhalve maand de site handmatig toe te voegen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:01

André

Analytics dude

Wat is je url? Oke die hebben we inmiddels.

En regel nummer 1 bij frames: plaats in je noframes tag een link naar je sitemap ;)
Verder is je menu ook niet te indexeren. Je site geeft wel keurig een 200,OK terug dus dat is prima.

[ Voor 44% gewijzigd door André op 08-08-2005 18:04 ]

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

tja sowiezo zou je geen frames moeten gebruiken. Houdt google niet zo van..(?).
Wat ook kan helpen is dat je juist bij andere pseudo-zoekmachines (lees directories) vermeldt zodat google via een indirecte manier uiteindelijk ook ontdekt.
startpagina.nl bijvoorbeeld.. maar ook anderen. Zo krijg je toch je link misschien.
Kijk ook eens naar Addweb website promotor.. misschien dat dit helpt?

Verwijderd

Ik zou toch die meta tags met keywords erin houden want daar spidert een bot op ;)
Je moet wel iets van een index.html pagina, zoiets als een enter pagina, dat scheelt ook al een stukje.

Daarnaast denk ik dat als je hoger wilt komen zoiezo een domeinnaam moet hebben en dan nog eens als je echt hoger wilt komen gewoon even wat euries besteden aan een professionele site die je overal in elke zoekmachine gooit en dan goed omhoog, kost wat, maar dan heb je wat je wilt ;)

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:00:
Ik zou toch die meta tags met keywords erin houden want daar spidert een bot op ;)
Maar de belangrijkste: google, doet er niets mee.
Je moet wel iets van een index.html pagina, zoiets als een enter pagina, dat scheelt ook al een stukje.
Wat denk je dat de naam van de frameset is: index.html ;)
Daarnaast denk ik dat als je hoger wilt komen zoiezo een domeinnaam moet hebben
Nee, alleen als je domeinnaam gelijk is aan het keyword waarop je gevonden wilt worden heeft het zin.
en dan nog eens als je echt hoger wilt komen gewoon even wat euries besteden aan een professionele site die je overal in elke zoekmachine gooit en dan goed omhoog, kost wat, maar dan heb je wat je wilt ;)
Voor nederland heb je 99% te pakken als je site in Google, MSN, Ilse en Yahoo staat. Daar hoef je verder geen extra geld aan te besteden.

Professioneler kan idd wel helpen, ik zie bijvoorbeeld helemaal geen header oid.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Werk met divs en css. Is altijd beter dan frames.

• André

André

Analytics dude

henkleerssen schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:06:
Werk met divs en css. Is altijd beter dan frames.
Werk met HTML en CSS, dat is nog weer beter ;) Alleen divs gebruiken is natuurlijk onzin, je moet de elementen gebruiken die je nodig hebt.
Pagina: 1