Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Verwijderd
Ik heb het zelf ook al eens gehad op mijn site(s) gwoon niks van aantrekken.. en als het kan blokke bij je gb settings...
Ja, als ik hem blok bij mijn GB, heb ik hem nog niet bij Planet geblokt hoor ...Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:51:
Haha.. dat kan nooit.. bij planet zit alles hardstikke dicht.. tenzij het echt een hele goede hacker is.
Ik heb het zelf ook al eens gehad op mijn site(s) gwoon niks van aantrekken.. en als het kan blokke bij je gb settings...
Verwijderd
Tijd geleden heeft Planet een wedstrijd gehouden, Hack ons en je kunt een prijs winnen.
Er was er eentje die dat gelukt is, bleek achteraf met hulp vanaf binnenuit.
No Way dus, relax en lach er maar om.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 17:55 ]
Het is dus onmogelijk om via een webserver een pc op te komen?
Verwijderd
Nee.ibr schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:59:
Het is dus onmogelijk om via een webserver een pc op te komen?
Verwijderd
Als mensen dit al in mn gastenboek zetten lach ik er sowieso al om.He ik heb je pc gehackt....gewoon ff via planet geregeld...en....het werkt...zonder dat jij het weet zit ik op je peecee, lache man;-)
Als hij al zegt : " gewoon ff via planet geregeld.. en het werkt.. "
Die zin alleen al
Moet toegeven dat ik ook wel in het hacker-wereldje heb gezeten (hacker, geen cracker)
Maar dit persoontje is wel tamelijk triest.
Ben ook even op speurtocht geweest en deze meneer heeft zelf niet eens een fatsoenlijke firewall in zn bak hangen. Ik kan ongeveer met zo'n 100 verschillende manieren zijn bak binnendringen.
Dus maak je geen zorgen
Woei, bedankt jongenVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:08:
[...]
Als mensen dit al in mn gastenboek zetten lach ik er sowieso al om.
Als hij al zegt : " gewoon ff via planet geregeld.. en het werkt.. "
Die zin alleen al![]()
Moet toegeven dat ik ook wel in het hacker-wereldje heb gezeten (hacker, geen cracker)
Maar dit persoontje is wel tamelijk triest.
Ben ook even op speurtocht geweest en deze meneer heeft zelf niet eens een fatsoenlijke firewall in zn bak hangen. Ik kan ongeveer met zo'n 100 verschillende manieren zijn bak binnendringen.
Dus maak je geen zorgen, dit is een mannetje wat je probeert bang te maken met zn sullige uitspraken.
Kan ik weer gerust slapen en hij niet meer
P.s. Bedankt nog voor de berichten in het gastenboek
62.195.43.30 (eerste bericht)
84.119.165.18 (tweede bericht)
195.145.214.67 (meende hij zelf)
P.s. 2 Trouwens, hoe wist je dat ie in Koln woonde? Puur uit nieuwsgierigheid
[ Voor 7% gewijzigd door ibr op 08-08-2005 20:16 ]
Dat was WOL (World online) dus en er was veel meer gehacked als ze niet alle servers waarvan ze niet zeker waren uitgezet hadden.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:54:
^^^^^Bovenstaand (jeroen_g) verhaal klopt als een bus.
Tijd geleden heeft Planet een wedstrijd gehouden, Hack ons en je kunt een prijs winnen.
Er was er eentje die dat gelukt is, bleek achteraf met hulp vanaf binnenuit.
No Way dus, relax en lach er maar om.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geen een dus, proxies, hoe triest.
P.s. 2 Trouwens, hoe wist je dat ie in Koln woonde? Puur uit nieuwsgierigheid :P[/quote]
Dat is niet zo héél moeilijk na te trachen hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Ilya op 08-08-2005 20:20 ]
Die site is hier atm niet echt bereikbaar.frickY schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:43:
Ram je eigen IP maar eens in op bijv www.visualroute.net
Verwijderd
En wat schiet je er mee op om proxy's te gaan tracen?TheFrozen schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:20:
62.195.43.30 (eerste bericht)
Geen een dus, proxies, hoe triest.
P.s. 2 Trouwens, hoe wist je dat ie in Koln woonde? Puur uit nieuwsgierigheid
Dat is niet zo héél moeilijk na te trachen hoor
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Is het niet visualroute.com? Anyway, volgens mij is dat 195.... ip van z'n router, niet?frickY schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:43:
Ram je eigen IP maar eens in op bijv www.visualroute.net
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 20:58 ]
So true. Ik ken een hacker (nee, geen stoer doen verhaaltje..) en die verteld mij zelfs zeer weinig, omdat het te risky is gepakt te worden. Hij heeft ook "pauzes" als hij denkt dat ze hem op het spoor zijn.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:53:
anywho, hoe harder ze schreeuwen, hoe groter de onzin is;)
Verwijderd
Precies. Mensen die je niet hoort, daar moet je achteraanTheFrozen schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:56:
[...]
So true. Ik ken een hacker (nee, geen stoer doen verhaaltje..) en die verteld mij zelfs zeer weinig, omdat het te risky is gepakt te worden. Hij heeft ook "pauzes" als hij denkt dat ze hem op het spoor zijn.
Nope... 192.168.0.1 is een netwerk-ip, 195.x.x.x niet.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:54:
[...]
Is het niet visualroute.com? Anyway, volgens mij is dat 195.... ip van z'n router, niet?
Alhowel het theoretisch wel zou kunnen, maar praktisch zal het vast niet zo zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Joen op 08-08-2005 21:03 ]
Verwijderd
Zozo, weeral wat bijgeleerdJeroenM_tbs schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:03:
[...]
Nope... 192.168.0.1 is een netwerk-ip, 195.x.x.x niet.
Alhowel het theoretisch wel zou kunnen, maar praktisch zal het vast niet zo zijn.
Dat 195.145.x.x. nummer is volgens een ipadres in de range van de KPN ADSL. Dus ... dat kunnen meerdere providers zijn die ADSL via KPN leveren.
Ik gok dat dit dus zijn eigen adres is (of van een ander...).
een Loser never-the-less...
I've visited the Mothership @ Cupertino