Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Alle proemn in n drek
kost 10 euro maar het is wel de oplossing
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Bestaat er hier geen gratis oplossing voor?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 18:30 ]
GoeieZwerver schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:05:
Ik heb je title even aangepast, het gebruiken van scheldwoorden proberen we zoveel mogelijk te ontmoedigen op GoT
Ik ben niet bereid te betalen voor zo'n universeel formaat (wat overigens wel crappy is).
Probeer je een stukje NOS geluidsmateriaal te beluisteren, zelfs dat trekt 'ie al niet eens.
Ik heb ook jarenlang de Realplayer vervloekt, maar die hebben echt een superspeler momenteel, voor OS X althans. Nooit geen bufferproblemen, altijd synchroon en superieure beeldkwaliteit tov WMP9. (Vooral fullscreen)
Verwijderd
Ik heb het ook nooit zo op real-player gehad, maar ik moet zeggen dat ik nu best tevreden ben. Real player was voor mij de oplossing om gewoon naar het NOS journaal te kijken, en het materiaal van
"uitzending gemist".
Verwijderd
Technisch gezien is het best mogelijk om een redelijke kwaliteit video in dat formaat te encoderen, maar de gemiddelde kwaliteit WMV is echt om te janken... Zou dat nou aan de gemiddelde wmv-encoder liggen, of aan de gebruikers....
WMV voor onder OS-X, ook de plugins voor de browsers zijn voor mijn gevoel niet echt van deze tijd.
En het is dat er hier geen scheldwoorden worden gebruikt, anders had ik hier nog wel even een paar regels toe kunnen voegen over mijn "mening" over wmv...
Meestal gebruik ik quicktime of VLC maar soms moet je gewoon mediaplayer gebruiken om wmv's af te spelen... traag
Van wat ik had begrepen van verschillende mac fora is dat flip4mac de boel alleen maar trager afspeeld in quicktime.
[ Voor 26% gewijzigd door fetcher op 11-08-2005 09:23 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Een WMV stream brengt bij mij alleen associaties op met hakkelende streaming (dus niet echt streaming meer), slechte kwaliteit video en niet kunnen seeken in gedownloade files.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja, prima prog om films mee te kijken, tenzij ze in WMV zijn dus. Dat werkt in 99% van de gevallen niet, of alleen het geluid.Exirion schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:13:
Was er niet ook een MPlayer binary voor Mac OS X?
http://mplayerosx.sourceforge.net/
En idd, je hebt een progress balk, maar als je op een willekeurig punt klikt duurt het zeker 8 sec. voor je beeld weer synchroon is
Ik bedoel, maak een werkende player of maak hem niet.
Het lijkt me dat er toch mensen zitten daar die die software testen, hoe kan er nu toestemming voor release worden gegeven op een brakke player ?
Het lijkt verdorie wel zo'n halfslachtige stageopdracht.
Nou, zo simpel is het allemaal niet. Vergeet niet dat dit soort software vaak wordt gemaakt zonder duidelijke documentatie over bestandsformaten en protocollen. Het is al heel wat dat er uberhaupt support is. Kijk maar naar de NTFS support in Linux: vrijwel volledig aan reverse engineering te danken. Ik schat zo in dat Microsoft ook weinig prijsgeeft over eigen videoformaten.Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:15:
Ik bedoel, maak een werkende player of maak hem niet.
Het lijkt me dat er toch mensen zitten daar die die software testen, hoe kan er nu toestemming voor release worden gegeven op een brakke player ?
Het lijkt verdorie wel zo'n halfslachtige stageopdracht.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein