Toon posts:

[RCT3: Soaked]

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist Rollercoaster tycoon 3 en het uitbereidingspakket geinstalleerd.
mijn probleem : als ik kijk onder software via configuratiescherm zie ik dat RCT3 Soaked en de normale RCT3 zijn gededecteerd, met dezelfde grootte van die spellen (1287mb)
is RCT3 dan 2 maal geinstalleerd of denkt mijn pc er zo over :? :/

kan een mod een titelfiks doen ? ben verdere info vergeten in titel :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 16:19 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als ik het goed begrijp wil je weten of er 2x1278 MB gebruikt is?
Ik denk het niet, er zijn 2 uninstall scripts beschikbaar, beide verwijzen ze naar de zelfde directory, daarom is de hoeveelheid schijfruimte het zelfde. (je zou, als test, een bestand van een paar MB in de directory kunnen plakken en kijken of de 1278 MB zijn toegenomen).

Nothing to see here

Verwijderd

Dit is op zich een geldig iets om je af te vragen, maar toch doe ik je dicht omdat de lijst van het "Software" / "Add of Remove Software" onderdeel van Windows zo extreem buggy is dat dit soort rariteiten niet te voorkomen zijn.

Regelmatig is software < 1MB of een andere rare grootte. Heb je iets handmatig gewist, wat natuurlijk officieel niet mag, dan kun je de lijst vaak alleen opschonen door diehard in het register dingen weg te halen of een third party tooltje te gebruiken.

In ieder geval: Er is niets om je zorgen over te maken. Die data is niet te vertrouwen, en waarschijnlijk pakt hij gewoon 2x de totale grootte van je RCT3 directory :)

Dit topic is gesloten.