Even een vraagje over ac'97 codec, heb dus zo'n kaartje onboard. Het geluid is uit mijn ervaring met het ding zeer driver afhankelijk, het is volgens mij oorspronkelijk bedoelt o te gebruiken met via drivers. Dit werkt trouwens perfect hoor, dan krijg ik ook gewoon 5.1 geluid, dus over 3 uitgangen voor de home cinema set. Maar het geluid is gewoon niet wat het moet zijn.
Dan realtek drivers, het geluid is werkelijk perfect, net zo goed als pci kaarten, bijna dan, maar dan kan ik geen 5.1 geluid krijgen, dat krijg ik gewoon niet ingesteld. Weten jullie hoe dit kan? heb een Abit KV7 Mobomet 5.1 geluid onboard. Als jullie kunnen vertellen hoe ik het met realtek 5.1 krijg, zou ik dan heel fijn vinden.
Of zijn er nog meer drivers, maar dan beter dan de via drivers.
bedankt!
Dan realtek drivers, het geluid is werkelijk perfect, net zo goed als pci kaarten, bijna dan, maar dan kan ik geen 5.1 geluid krijgen, dat krijg ik gewoon niet ingesteld. Weten jullie hoe dit kan? heb een Abit KV7 Mobomet 5.1 geluid onboard. Als jullie kunnen vertellen hoe ik het met realtek 5.1 krijg, zou ik dan heel fijn vinden.
Of zijn er nog meer drivers, maar dan beter dan de via drivers.
bedankt!