[SETI@Home] BOINC Subteam stats

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:20
Even een vraagje los van deze poll. Hoe zit het eigenlijk met de subteamstats bij BOINC? Worden deze nog gemaakt of doen deze het al zoals ergens in de FAQ stond? Dus bv voor ons team kunnen we users aanmaken zoals Division_Brabant0Member1 en Division_Brabant0Member2?

Wie weet hier meer over te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ik heb even je bericht verplaatst omdat het;

A. niets met de poll te maken heeft.
B. Een goede vraag is
C. het op deze manier beter opvalt

Dan voor zover ik het weet een antwoord:

[eNeRGy] heeft de stats geschreven maar zoals bekend is heeft hij problemen met zijn verbinding en is het nog niet duidelijk wanneer dit opgelost is.

Dus de opties voor nu:
1. Zijn ze er al
2. Komen ze nog

Doe ik optie drie erbij:
3. ik denk niet dat ze er zijn en denk ook niet dat het heel erg snel komt (sorry)

Ik kan het natuurlijk fout hebben, Nightbird zal hier later vast een antwoord op geven

[ Voor 6% gewijzigd door Pim. op 08-08-2005 14:13 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Sja, even een toevoeging uit de FAQ :P
Hoe kan ik teams maken bij SETI@home onder BOINC?
SETI@home werkt niet met subteams, noch bij de Classic noch bij de BOINC versie. Dit houdt dus in dat iedere gebruiker zelf moet registreren en daarna moet joinen bij DPC. Om toch in de statistieken als team zichtbaar te zijn moet je naam volgens het volgende format zijn: [DPC]Teamnaam~user. Bijv [DPC]TeamA&L~RedVox zou voor mij van toepassing zijn. De statsbouwers kunnen dit namelijk mooi verwerken in het DPCH script. Een andere optie is dat iedereen onder 1 ID flusht. Je kunt dan echter in de DPCH's niet meer zien wat ieder teamlid individueel heeft geflusht. Wel kun je dit dan nog zien onder "Your Account" m.b.v. het computer ID.
Vond het zelf niet nodig om een apart topic ervoor te openen maar Pim(p) wel dus ;)

Maar wie o wie kan mij/ons vertellen of deze feature in de stats verwerkt is? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Witlof op 08-08-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:02

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Team Switch heeft voor E@H als scheidingsteken een 0 gebruikt. Aangezien zij ook eigen stats hebben, denk ik dat er wel rekening mee gehouden is, maar dan wel met de 0 als scheidingsteken.
Misschien kan één van de Switchers meer duidelijkheid verschaffen.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Hierover kan ik helaas maar deels een antwoord geven... wij hebben bij E@H inderdaad de 0 als scheidings teken gebruikt.
Vervolgens heeft BOOTZ specifieke Team Switch stats gemaakt voor E@H.
(http://bootz.dezeserver.nl/eahstats)
Ik heb ons forum verder doorgespit naar meer info over sub-team stats bij E@H, en kwam daar een opmerking van DJKlungel tegen dat dit bij SETI@Boinc al bestaat....
Ik zal m'n team genoten even op dit topic attenderen in de hoop dat zij meer weten te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 13:20
ik quote klungel even van toen we met E@H bezig waren
- [eNeRGy] heeft DPC-stats gebakken, zijn nog niet officieel, maar wel aanwezig. Voorderest ook gewoon stats op de site.
Hoevaak worden deze geupdate?
Dus ik denk dat [eNeRGy] hier meer over zou kunnen vertellen. Ik vraag me alleen af of er animo genoeg is op BOINC stats te gaan posten. Maar deze beslissing hoef en kan ik gelukkig niet nemen daar zijn de stats goden voor nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik denk niet dat er iets van subteam-programmeerwerk in de huidige BOINC-stats zit, ik kom iig nergens in de code een 'split' tegen en nergens iets van 'subteam'.
Dat stuk van de FAQ gaat trouwens over de Classic-seti, niet zo verwonderlijk ook omdat we in 2004 echt nog geen BOINC-stats hadden :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

De stats van [eNeRGy] ken ik. Momenteel zijn bij daar alleen de Seti-stats actief, maar de andere projecten hebben er ook een tijdje gedraaid.
sweetdude schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:57:
... Ik vraag me alleen af of er animo genoeg is op BOINC stats te gaan posten. Maar deze beslissing hoef en kan ik gelukkig niet nemen daar zijn de stats goden voor nodig :+
Als er naast Seti meer BOINC-stats komen, dan denk ik dat de credit van die projecten maar op één hoop geveegd moeten worden.
Daar leent BOINC zich goed voor, aangezien de credit voor alle projecten uitgedrukt wordt in 'cobblestones': per project is de credit dus praktisch gelijk.
Ook kan je in je cliënt dan een alternatief project instellen, voor als er op je hoofdproject eens problemen mochten zijn.
Met gecombineerde stats betrek je bovendien de boincers weer wat meer bij DPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 13:20
Er zit echter 1 MAAR aan die redenatie. Je moet dat dan met alle teams afspreken anders krijg je geheel vertekenende stats aangezien je dan alle projecten op 1 hoop aan het gooien bent. Toch?

Er wordt dan namelijk snel gezegd DPC staat bovenaan bij boinc maar dit blijken dan bijvoorbeeld 5 zesde plaatsen en 3 achtste plaatsen te zijn.

Niet dat ik het erg vind zo hebben we als Team Switch nog wel het een en ander te doen om bij al die projecten DPC op 1 te krijgen :P

[ Voor 18% gewijzigd door sweetdude op 08-08-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pim. schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:11:
Ik heb even je bericht verplaatst omdat het;

A. niets met de poll te maken heeft.
B. Een goede vraag is
C. het op deze manier beter opvalt

Dan voor zover ik het weet een antwoord:

[eNeRGy] heeft de stats geschreven maar zoals bekend is heeft hij problemen met zijn verbinding en is het nog niet duidelijk wanneer dit opgelost is.

Dus de opties voor nu:
1. Zijn ze er al
2. Komen ze nog

Doe ik optie drie erbij:
3. ik denk niet dat ze er zijn en denk ook niet dat het heel erg snel komt (sorry)

Ik kan het natuurlijk fout hebben, Nightbird zal hier later vast een antwoord op geven
Nou, ze zijn er dus nog niet maar gaan ze er dus nog komen? Is wel prettig om te weten voordat we hieraan zouden kunnen gaan beginnen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Witlof op 09-08-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Gezien [eNeRGy] zijn downtime en de snelheid waarmee andere dingen geregeld worden (uitzonderingen daar gelaten ;) ) heb ik er niet veel vertrouwen in dat de subteamstats aanpassingen snel gaan komen.

Ik kan Nightbird wel vragen de andere stats ook aan te zetten maar doen we daar al een mee dan ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

• Witlof
Pim. schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:08:
Gezien [eNeRGy] zijn downtime en de snelheid waarmee andere dingen geregeld worden (uitzonderingen daar gelaten ;) ) heb ik er niet veel vertrouwen in dat de subteamstats aanpassingen snel gaan komen.

Ik kan Nightbird wel vragen de andere stats ook aan te zetten maar doen we daar al een mee dan ??
Maar we moeten dus bij [eNeRGy] zijn voor dit 'probleem'? Wat is de status van zijn verbinding? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Witlof op 18-08-2005 16:21 ]

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Status van de verbinding is ongewijzigd, niet best. Ik heb Nightbird gevraagd de overige BOINC projecten ook aan te zetten (zal binnenkort wel gebeuren). Subteamstats hebben we toch echt Michael voor nodig dus dat staat nog steeds in de wacht :)

• Witlof
Pim. schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:00:
Status van de verbinding is ongewijzigd, niet best. Ik heb Nightbird gevraagd de overige BOINC projecten ook aan te zetten (zal binnenkort wel gebeuren). Subteamstats hebben we toch echt Michael voor nodig dus dat staat nog steeds in de wacht :)
Sja, kunnen we dan wel alvast beginnen? Dus gewoon al starten met [DPC]Division_Brabant~Witlof of zo? En dan met zekerheid dat we later subteamstats krijgen? Of is dat nog ergens afhankelijk van? Anders doen we gewoon alles onder 1 account namelijk :)

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

Vind ik een goed idee: teamnaam~username

bla

[ Voor 9% gewijzigd door madwoody op 01-03-2006 02:23 ]

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• Witlof
Crack schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:07:
Team Switch heeft voor E@H als scheidingsteken een 0 gebruikt. Aangezien zij ook eigen stats hebben, denk ik dat er wel rekening mee gehouden is, maar dan wel met de 0 als scheidingsteken.
Misschien kan één van de Switchers meer duidelijkheid verschaffen.
Moeten alleen wel afspreken wat we nu precies gaan doen. Als het tenminste niet later nog aan te passen is ;)

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

je zichtbare profielnaam kun je altijd aanpassen sinds boinc

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
The_Fly schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:45:
Hierover kan ik helaas maar deels een antwoord geven... wij hebben bij E@H inderdaad de 0 als scheidings teken gebruikt.
Vervolgens heeft BOOTZ specifieke Team Switch stats gemaakt voor E@H.
(http://bootz.dezeserver.nl/eahstats)
Ik heb ons forum verder doorgespit naar meer info over sub-team stats bij E@H, en kwam daar een opmerking van DJKlungel tegen dat dit bij SETI@Boinc al bestaat....
Ik zal m'n team genoten even op dit topic attenderen in de hoop dat zij meer weten te vertellen.
Gaan die stats nog uitgebreid worden naar een top 30? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
* KICK *

Kunnen we de bestanden die deze stats (Team Switch E@H stats) maken ook downloaden? Kan ik ook stats voor dit project gaan draaien voor Division Brabant nu we daar ook aan mee doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Is er misschien een Switcher die zijn teamgenoot hierop kan aanspreken? Ik heb ook al een post geplaatst op het switch-foum maar zonder succes. Ben namelijk wel benieuwd want er is onlangs een 2e member bij gekomen dus subteamstats maakt het dan nog leuker :)
Pagina: 1