Domestix voip

Pagina: 1
Acties:

• moulin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 20:52
Domestix biedt sinds een maandje een voip dienst aan. Meer info http://webshop.domestix.net/.

Als je nu een Linksys PAP2 telefoonadapter neemt (met provider lock op domestix) dan krijg je het aankoopbedrag van €69,99 terug. Hier zit een abonnement aan vast van €4,99 per maand. De eerste paar maanden verrekenen ze de maandelijkse kosten met de 69,99 van de telefoonadapter. Tevens is er een fair use policy dat je rond de 100 minuten gratis kan bellen naar vaste Nederlandse nummer.

Tot zo ver klinkt het prima. Nu ben ik naar Alternate geweest om zo'n telefoonadapter te gaan halen. Nu zeggen ze dat ze het product niet meer verkopen omdat Domestix hun dienstverlening niet goed in orde heeft.

Nu is mijn vraag: wie heeft er ervaring met dit bedrijf?

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-02 14:35
Ja, ik heb ´m sinds een week. Er zijn inderdaad kinderziektes. 0800 en 0900 komt in september. 084/087 zijn ze nog mee bezig. Voicemail werkt goed, maar voicemail in email nog niet. Ze zijn wisselend heel goed bereikbaar en minder goed.
Ik heb wel de indruk dat ze hun best doen om het goed op de rails te krijgen, dus ik zie het ff aan verder.
Op zich werkt het bellen en gebeld worden prima.
De adapter kan je ook bij hen zelf aanvragen, die sturen ze dan snel op.

[ Voor 12% gewijzigd door birdibird op 08-08-2005 15:10 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• moulin
Ah mooi. Nu vraag ik mij af wat beter is. Ik heb op ebay een Linksys PAP2 telefoonadapter gevonden voor rond de 70 euro. Voor dit bedrag is hij dan ook lock vrij. Dus twee opties
  • Linksys PAP2 gratis van domestix. Maar kan alleen via Domestix bellen.
  • Linksys PAP2 voor 70 euro via Ebay. Kan ik bellen met meerdere providers. (En betaal ook voor de maandelijkse kosten aan Domestix)
Moeilijk moeilijk. Is die Linksys ook lock vrij te maken? :) Dan ben ik er helemaal uit.

• moulin
Dit is wel jammer:
6.1 Alle apparatuur die wordt meegeleverd bij Domestix VoIP blijft eigendom van Domestix.
en
6.2 Het is niet toegestaan de meegeleverde apparatuur te openen, de identificatienummers te veranderen of handmatig de instellingen van de Telefoon Adapter te resetten of veranderen zonder uitdrukkelijke toestemming van Domestix VoIP.

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-02 14:35
Nop is niet vrij te maken. Ze geven het webadmin password niet af en je kan 'm niet kraken. Ze hebben met Linksys een afspraak, dus da's jammer. Ik had het ook graag gewild, dan had ik op de 2e poort mijn budgetphone-nummer en/of voipbuster gezet.

Kijk ff in het topic over gratis bellen via internet (voipbuster) deel 1. Ik heb daar een link gezet waar je in Duitsland voor zo'n 50,- een nietgelockte pap2 kan kopen.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• moulin
Kan SIP v2 door een NAT komen? Of moet je dan allemaal poorten open gaan zetten? We willen hier namelijk iets van 3 a 4 kastjes in een netwerk hebben.
Pagina: 1