BAN

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik heb ergens op een andere forum een BAN gehad. Nou hoef ik niet meer op dat forum te komen. Alleen kan ik geen nieuws berichten meer lezen en dat vind ik wel jammer. Ik neem aan dat het gaat om een IP-BAN. Is het mogelijk om een ander IP-adres aan te nemen? Ik gebruik onboard LAN en ik heb 2 poorten. Kan ik die ban toch omzeilen door een ander IP-adres?
Kijken kan ik zoiezo wel bij me vriendin, maar ik ben daar niet altijd dus daarom vraag ik dit.
Kan ik dan met geen andere computer in het netwerk dan die site meer zien?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als je bij google kijkt, dean kan je adressen vinden die je ip masken c.q via een ander ip laten surfen.

FF zoeken dus :)

[ Voor 75% gewijzigd door Notna op 08-08-2005 13:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Robin4
Nee, ik weet eigenlijk niet zo super veel van netwerken. Maar ik heb wel zelf een netwerk aan kunnen leggen. Hoe werkt die proxy precies?
Het probleem is dat ik niet weet waar ik naar moet zoeken. Anders had ik het zelf ook wel geweten.
En het sucs zo hard als je niet veel weet. 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Robin4 op 08-08-2005 13:45 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 18:24

YellowCube

Wait...what?

ik neem aan dat het
internet ---> modem ---> pc
is?

Dan krijg je een ban aan de hand van het IP adres van je modem en niet die van je netwerkkaart.
Wordt lastig lijkt me.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

IP ban gaat natuurlijk op je externe IP, niet op een intern, dat is namelijk aan de buitenkant helemaal niet te zien. Je kan aan een ander IP komen door een nieuwe aan te vragen bij je provider, maar vaak moet je daarvoor betalen en doen ze het alleen als je oude IP problemen met je verbinding oplevert. Verder kan je tijdelijk via een proxy server naar die site toegaan, dan kan je wel gewoon lezen.

Bedenk trouwens wel dat je niet voor niets een ban hebt gehad, je hebt blijkbaar iets grondig fout gedaan op die site en de beheerder zal het dus niet echt leuk vinden als je alsnog op de site komt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Robin4
Internet - ADSL Modem - Sweex Lan Switch - computer.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Proxyserver van je provider instellen. Als je niet weet hoe dat moet vraag ik me af wat je hier op t.net doet.

Maar toch een kleine hint; kijk in de opties van internet explorer.

[ Voor 25% gewijzigd door FaceDown op 08-08-2005 13:46 ]

Groetjes, FaceDown.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

google naar een proxyserver :X , maar 'k weet niet of het omzeilen van een IP-ban hier op GoT wel zo gewaardeerd wordt :P

Die IP-ban zal je wel niet voor niets hebben gekregen, laat het daar dan ook bij.

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

AtleX schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:45:
Bedenk trouwens wel dat je niet voor niets een ban hebt gehad, je hebt blijkbaar iets grondig fout gedaan op die site en de beheerder zal het dus niet echt leuk vinden als je alsnog op de site komt.
Wat AtleX zegt dus.
Wij gaan je niet helpen om je ip-ban te omzeilen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.