Toon posts:

After Effects --> renderque met meerdere AEP bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in After Effects om meerdere aep bestanden in een soort van wachtrij te plaatsen die die dan vervolgens allemaal in een keer renderd? (dus ik heb 10 aep bestanden, kan er nu maar 1 per keer renderen maar wil ze dus alle 10 achter elkaar laten renderen met 1 druk op de knop zegmaar)

Alvast bedankt!!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

nee niet zoals jij zegt;

maar je kunt wel al die AEP's in 1 grote AEP, zetten; hij maakt dan allemaal losse composities van de verschillende AE bestanden. Losse composities binnen 1 bestand mogen wel in een renderqueue;

dus zet ze even allemaal in je assets, open alle comps en ctrl+alt+/ ze in je renderqueue. :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Even tussendoor (zodat ik geen topic hoeft te openen).

Ik krijg ik AE niet meer de windows van tools, info, audio etc (CTRL1-CTRL9 keys). Als ik de shortkeys gebruik gebeurd er niets. Ik krijg dus geen window :(

P.s. Ik gebruik de Windows versie van AE 6.5 pro.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

en als je gewoon window > tools gebruikt?

* XangadiX ruikt een re-install ;)

Stoer; Marduq

Verwijderd

XangadiX schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:14:
en als je gewoon window > tools gebruikt?

* XangadiX ruikt een re-install ;)
Werkt ook niet. Ff re-installen dan maar :)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:13

alienfruit

the alien you never expected

Kan je in AE niet net zoiets doen als bij PhotoShop, de instellingen bestand weggooien? Ik heb soms ook zulke problemen in PhotoShop en het is één van de methodes op zulke problemen op te lossen. Geen idee of het ook werk in AE werkt, heb ik momenteel niet geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
XangadiX.... THANX _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ (ook nog voor je reactie in andere post 'realtime werken in Afx' :*)

X factor kan handig zijn en is erg leuk om je collega's frustie te krijgen >:)

Silicon Graphics vond mijn baas erg interessant maar toch een beetje te duur (goh..)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:13

alienfruit

the alien you never expected

Oah, toch te duur :) Ach, veel compositors gebruik veel paketten door elkaar, digital fusion, shake, after effects. Allemaal in iets beter dan de ander. Maar die AE en Digital fusion toei in Sin City was botergeil, kan niet wachten op me stage bij CafeFX :)
Pagina: 1