Ik heb problemen met het opstarten van windows xp. Als win xp aan het laden (eerste zwarte scherm) dan start de computer opnieuw op. Nu heb ik met partition magic de partities bekeken en mijn boot partitie (NTFS) bleek CRC errors en lost clusters te bevatten. Die laatste heb ik maar gewoon gedelete.
Ik vroeg mij af hoe ik die CRC errors kan repareren (vanuit dos of iets dergelijks), of moet ik gewoon die schijf formateren (liever niet). Ik heb met powermax (het gaat om een Maxtor diamondmax 9) geprobeerd, maar die kan de harde schijven na 3 minuten nog steeds niet vinden (terwijl er staat dat het maximaal 1 minuut duurt). Weet iemand hoe dit komt?
Verder gaat het om een asus a7v8x moederbord, maar dat moet niet veel uitmaken.
Ik vroeg mij af hoe ik die CRC errors kan repareren (vanuit dos of iets dergelijks), of moet ik gewoon die schijf formateren (liever niet). Ik heb met powermax (het gaat om een Maxtor diamondmax 9) geprobeerd, maar die kan de harde schijven na 3 minuten nog steeds niet vinden (terwijl er staat dat het maximaal 1 minuut duurt). Weet iemand hoe dit komt?
Verder gaat het om een asus a7v8x moederbord, maar dat moet niet veel uitmaken.