[HTML] Elke 3 uur inloggen bij WISP, hoe automatisch?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Sinds enige tijd is er een WISP die hier internet aanbied in de vorm van hotspots dat werkt perfect alleen nu ze tijdens de bouwvak gedeeltelijk gesloten zijn. Hebben ze de boel zo ingesteld dat je elke 3 uur moet inloggen. Dit is erg irritant als je wat aan het downloaden bent...

Nu heb ik de bron van het inlogscherm bekeken en het stukje dat zorgt voor het inloggen ziet er alsvolgt uit:
<h3>Welkom!</h3>
Hieronder kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
<br><br>
<form name="login_form" method="post"><table><tr><td>Gebruikersnaam:</td><td><input type="text" name="username" value="" size="20"></td></tr><tr><td>Wachtwoord:</td><td><input type="password" name="password" size="20"></td></tr><tr><td> </td><td><input class="submit" type="submit" name="submit" value="Login" style="border:solid #3D5371 1px;"></td></tr></table></form>

</div>
<div id="help">Mocht uw wachtwoord niet werken, dan vindt u <a href="../signup/">hier</a> hulp.</div>
</div>
</body></html>
Nu wil ik een stukje html maken die zorgt dat wanneer mijn pc staat dat ie elke 2 uur opnieuw inlogt zodat de 3 uur opnieuw ingaan en ik niet telkens mijn downloads incompleet heb.

Maar ik zou niet weten hoe ik het precies moet doen, kan er iemand bij helpen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De opzet zou kunnen zijn:

1 Frameset met 2 frames, waarbij de bovenste een kopie is van de website (maar met de default waardes ingevuld voor username en password), die vervolgens het formulier submit naar het tweede frame.

Het submitten kan je dan met setInterval doen, zodat je elke 2 uur automagisch je formulier in het andere frame submit

Veel bla bla en weinig code, maar dit moet je zeker op weg helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik zal Dreamweaver maar weer eens gaan installeren. Het is echt lang geleden dat ik met zoiets te maken kteeg... bedankt voor je antwoord...

edit: ik kom er maar niet uit. Wat ik probeer werkt niet... ik heb bij value voor username en password mn gegegevens ingevuld. Nu staat het ook zo wanneer ik op inloggen.htm dubbelklik. Waar zet ik nu de timer die elke 2 uur als het ware opnieuw inlogt en dit naar de server stuurd?
Het volgende heb ik al:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html><head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache">
<link href="../templates/style/style.css" rel="stylesheet" type="text/css"><title></title></head>

<body>

<div id="signup">

<div id="head">

</div>

<div id="banner">
<div style="width:400px;height:20px;">
<form class="language" name="lang_form" method="post" action="/login/index.php">
Taal:
<select name="lang" onChange="javascript: document.lang_form.submit();">
<option label="Nederlands" value="nl" SELECTED>Nederlands</option>
<option label="Français" value="fr">Français</option>
<option label="English" value="en">English</option>
<option label="Italiano" value="it"t>Italiano</option>
</select>
</form>

</div>
</div>
<div id="form">

<h3>Welkom!</h3>
Hieronder kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
<br><br>
<form name="login_form" method="post"><table><tr><td>Gebruikersnaam:</td><td><input type="text" name="username" value="bjdevries" size="20"></td></tr><tr><td>Wachtwoord:</td><td><input name="password" type="password" value="mijnwachtwoord" size="20"></td></tr><tr><td> </td><td><input class="submit" type="submit" name="submit" value="Login" style="border:solid #3D5371 1px;"></td></tr></table></form>

</div>
<div id="help">Mocht uw wachtwoord niet werken, dan vindt u <a href="../signup/">hier</a> hulp.</div>
</div>
</body></html>
Mijn username en passwordt staan nu ingevuld...

[ Voor 170% gewijzigd door Binnetie op 08-08-2005 18:48 ]