Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik ben van plan om een nieuwe voeding te gaan halen alleen weet ik niet welke goed zijn.
Ik heb er een paar in gedachten en nu zou ik graag van jullie een mening willen horen welke goed is en wat jullie urgumenten erbij zijn. Ik hoop dat ik er dan uit kom. Al vast bedankt.

* OCZ Modstraem 520 watt
* Revoltec Star Serie Chromus II RPS-400V2, 400W
* Tagan easy can 530-u15
of de Thermaltake TWV500W 500 Watt

ik hoop dat jullie kunnen overtuigen.

Verwijderd

Haal ff de laatste Hardware.info, daar staat een prachtige Voeding test in vanmaar liefst 61 modelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Hardware.info gelezen maar sommige staan er niet bij daarom vraag ik jullie om advies.
Hoop dat jullie deze vraag dan asl nog willen beantwoorden.

Alvast bedankt voor de snelle reactie

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik weet niet hoor, zoek van iedere voeding de specs. Belangrijk zijn daarbij het aantal amperes per voltlijn 12v, 5v en 3.3v. Ook het geluidsniveau (db). Stabiel onder load?
De prijs als ze erg dicht bijelkaar zitten allemaal.

De opties(regelbare lijnen/koelers, of zijn ze geregeld) Het aantal molexen/PCI-express connectors voor videokaarten/sata connectors etc

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 16:05

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb de laatste tijd nogal veel goede dingen gelezen over de Tagan voedingen. Ze schijnen behoorlijk stil hun werk te doen en erg stabiel te zijn. De Tagan easy can 530-u15 heeft ook nogeens als voordeel dat je de kabels van de voeding los kunt koppelen wanneer je ze niet gebebruikt. Tevens is deze voeding voorzien van 2x PCI-e VGA voedingsstekkers, daarnaast een speciale VGA molex stekker en 4x S-ATA voeingstekkers. (en natuurlijk nog de nodige gewone Molex stekkers.) De Tagan voeding heeft tevens twee (gescheiden) 12Volt Rails. |Mocht mijn Enermac CoolerGaint van 480 Watt het begeven, ga ik voor deze Tagan voeding.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb zelf de tagan 480-u22. Erg blij mee, heel stabiel en erg stil. Shitload aan kabels, en nee bij deze versie kan ik ze er niet afkoppelen :(

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 16:05

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ToFast schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:07:
Ik heb zelf de tagan 480-u22. Erg blij mee, heel stabiel en erg stil. Shitload aan kabels, en nee bij deze versie kan ik ze er niet afkoppelen :(
De kabels afkoppelen kan ook alleen maar bij de "easycon serie".

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Kan ook wel bij de u22 serie, is alleen zo permanent... 8) (Mijn fileserver draait ook op een Tagan, superstil en lekkere stabiele lijnen ondanks het aantal schijven)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
welke effort heb je zelf gedaan ?
zelf al wa reviews bekeken ?

welke hardware komt eraan te hangen ?

een athlon XP met 1 hd, 1 cd-rom station en tnt2 als graca heeft heel wat anders nodig dan dual core / cpu amd's met 7800's in sli (als dat al mogelijk is) met een shitload aan hd's er bij...

dus meer info en meer eigen moeite aub.

anders zou ik simpelweg zeggen: diegeen die het duurste is })

ps: mits je 3 voedingen vermeld die meer dan 500W kunnen leveren en 1 van 400W heb je wrs zo al de power nodig, of je hebt een paar zware upgrade's in't oog.
Maar dan is meer info over het systeempje eraan en wat meer moeite
(gelijk reviews bekijken, linkjes bezorgen zodat iedereen de specs kan vergelijken, ....)
gewone user-experience vind je ook via googel als je daar effe wilt passeren

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.