Ik heb m'n iPod mini 4 gig (2de gen) verkocht aan een vriendin, bij mij werkte de iPod prima op m'n Dell bak
. M'n vriendin kreeg de iPod op haar Acer Aspire 3500 echter niet aan de praat, hij laadt wel op maar windows kan er niets mee, bij apparaatbeheer staat er een gele driehoek voor en kan hij de benodigde drivers niet vinden. Bij de installatie cd stopt hij op het moment dat de iPod aangesloten moet worden, hij detecteert hem gewoon niet.
Ik het ding weer mee naar huis en geformateerd op mijn pc, wat allemaal weer prima ging, ook dat mocht niet baten. Als test de iPod toen geprobeerd te installeren op m'n thoshiba laptop, wederom geen probleem. Ik heb iedere keer dezelfde kabels gebruikt en alle usb poorten van de laptop geprobeerd, ik heb me suf gegoogled maar niets kunnen vinden. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
toevoeging: de Acer is 8 weken oud.
Ik het ding weer mee naar huis en geformateerd op mijn pc, wat allemaal weer prima ging, ook dat mocht niet baten. Als test de iPod toen geprobeerd te installeren op m'n thoshiba laptop, wederom geen probleem. Ik heb iedere keer dezelfde kabels gebruikt en alle usb poorten van de laptop geprobeerd, ik heb me suf gegoogled maar niets kunnen vinden. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
toevoeging: de Acer is 8 weken oud.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 23:39 ]