Toon posts:

Krijg iPod mini met Acer laptop niet aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n iPod mini 4 gig (2de gen) verkocht aan een vriendin, bij mij werkte de iPod prima op m'n Dell bak >:) . M'n vriendin kreeg de iPod op haar Acer Aspire 3500 echter niet aan de praat, hij laadt wel op maar windows kan er niets mee, bij apparaatbeheer staat er een gele driehoek voor en kan hij de benodigde drivers niet vinden. Bij de installatie cd stopt hij op het moment dat de iPod aangesloten moet worden, hij detecteert hem gewoon niet.
Ik het ding weer mee naar huis en geformateerd op mijn pc, wat allemaal weer prima ging, ook dat mocht niet baten. Als test de iPod toen geprobeerd te installeren op m'n thoshiba laptop, wederom geen probleem. Ik heb iedere keer dezelfde kabels gebruikt en alle usb poorten van de laptop geprobeerd, ik heb me suf gegoogled maar niets kunnen vinden. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen. ;(

toevoeging: de Acer is 8 weken oud.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 23:39 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

iPod software geinstalleerd?
Dat móet voor het connecten.

[ Voor 17% gewijzigd door Oxi op 07-08-2005 23:34 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Ik stop het cd'tje erin en alles gaat goed,totdat hij vraagt op de iPod aan te sluiten, wat ik dan dus doe maar dan gebeurt er niets meer.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Het duidt zover ik lees gewoon op een driver probleem op de Acer. Hij zal met andere FireWire drives net zoveel problemen heb ik vermoed ik.

Probeer eens bij Acer te kijken of overal de meest recente versies op staan; BIOS, mobo drivers, Acer-specifieke drivers, Windows update etc. etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
Dat of doe de USB poort eens... Ik bid voor je dat ze ook USB 2.0 heeft :)

Mijn vrouw begon met USB1.1, maar is gauw gebruik gaan maken van haar FW poort (ik blij dat ik die 4p->6p converter nog had liggen!)

Liege, liege, liegebeest!