Toon posts:

Wat is CAS?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zie bij RAM geheugen altijd CAS 2 / 2,5 / 3 staan. Maar wat houd CAS precies in? Is het hoe hoger hoe beter?

Bedankt :P

Chris_17

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 23:17 . Reden: toevoegen naam ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.sysopt.com/articles/latency/

Tja was dat zo moeilijk te vinden? ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

of nog dichter bij huis
RAM FAQ

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je aantoonbaar over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt en in de topicstart o.a. laat zien wat je tot dusver allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel geconcludeerd met betrekking tot de vraagstelling. En daarvan zie ik _niks_ in jouw topicstart terug en dat is dus echt niet de bedoeling ;)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig en aandachtig te doornemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Daarin staat namelijk helder uiteengezet o.a. wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten qua topicstarts en de voorbereiding ervan :)

Dit topic gaat dicht om de bovengenoemde redenen plus dat het antwoord zóó makkelijk googlebaar, zoekbaar en FAQ-baar is.

Dit topic is gesloten.