Ik heb een Acer Aspire 1511Lmi laptop, en heb er een tijdje geleden Suse Linux 9.3 op geïnstalleerd, gewoon om er even mee te klooien en te kijken hoe het zou werken. Ik dacht dat dit geen problemen op zou leveren, maar dat doet het dus wel. Na het verwijderen van Linux krijg ik in de Windows setup bij het partitioneren opeens, naast mijn gewone harde schijf een "unknown disk" waarvoor staat aangegeven dat er zich geen schijf in het station bevind. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Tevens wil Windows alleen maar partities vanaf de drive letter E: creëren. Ik wil dus gewoon een C en een D partitie hebben.
Heeft iemand dergelijke problemen eerder gehad of kan iemand mij misschien vertellen waar het aan ligt? Ik heb de MBR al leeggemaakt met een speciale utility van Hitachi, en het heeft niet geholpen.
Heeft iemand dergelijke problemen eerder gehad of kan iemand mij misschien vertellen waar het aan ligt? Ik heb de MBR al leeggemaakt met een speciale utility van Hitachi, en het heeft niet geholpen.