Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[T630] verwacht bluetooth headset (nooit aanwezig geweest)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Ericsson T630 begint na bijna 1 jaar een raar probleem te vertonen. Afgelopen donderdag begon het probleem, ik probeer te bellen, maar hoor geen geluid. Mijn telefoon geeft aan dat er een verbinding tot stand is gekomen, de andere kant van de verbinding hoort mij (heel zacht) en ik hoor niets. Het op nieuw op starten of het herstellen van de fabrieksinstellingen helpt niet. Zodra ik mijn telefoon weer aanzet wordt automatisch het "Portable HF" profiel geselecteerd. Het lijkt er dus op dat mijn telefoon verwacht dat er een bluetooth headphone aanwezig is en daar het geluid heen stuurd.

Ik heb echter nooit een bluetooth headphone gehad, ik heb bluetooth uitgezet en ook geprobeerd het profiel "Normaal" in te stellen. Dit helpt echter niets.

Heeft iemand een idee waarom mijn telefoon automatisch het profiel "Portable HF" selecteerd en (waarschijnlijk) verwacht dat er een bluetooth headphone aanwezig is. En nog belangrijker, weet iemand waarom ik deze instellingen niet meer kan wijzingen om mijn telefoon zonder bluetooth headset te gebruiken?

edit:

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 13:06 ]

Verwijderd

Ik zou graag horen of je hier al een oplossing voor hebt gevonden. Het paardenmiddel wat ik nu een tijdje gebruik is de telefoon te resetten:

Instellingen/fabrieksinstellingen/instellingen resetten/code 0000