- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
If you do not change direction, you may end up where you are heading
als je t goed leesy zie je dat het de temp boven de core is, dus niet in de coreDaWaN schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:36:
Ik geloof geen zak van die temp die daar staan. Je hebt daar zomaar dik 200W aan load en dan haal je volgens mij echt geen -33. Iig zeker niet op de cores
Dat vind ik niet echt een fout. Het zou alleen wel handig zijn als ze de gebruikte videokaarten hadden vermeld en de clocksnelheden daarvan.
3000MHz = 3GB klopt gewoon hoor... das geen fout... nee echt niet...MPmad schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:29:
Dat ze CPU clock ook in de rij van de GPU's zetten?
Dat vind ik niet echt een fout. Het zou alleen wel handig zijn als ze de gebruikte videokaarten hadden vermeld en de clocksnelheden daarvan.
[ Voor 6% gewijzigd door Tjaps op 07-08-2005 23:31 ]
Zeker niet als je de power consumptie ziet van de unit. 2.4A * 230v = 552W
Dat is ongeveer 3/4HP. Als ik naar de pic kijk, kan ik duidelijk "SC XX" aflezen. Of dit dan een 15 of 18 is kan ik niet zien. Als het een SC18 van danfoss betreft zijn die temps niet eens zo heel gek met R507 en op de suctionline gemeten.
Die temps kunnen goed kloppen iig, zijn niet onwaarschijnlijk
Binnen een niet al te lange tijd kan ik wat info laten zien over een SLI converted prom mach1 (dus 2 heads voor SLI).
Mocht die goed werken dan zal in de import toch een aardige duit kosten helaas.
Wel duur overigens,volgens mij kun je voor dat geld materiaal & branders kopen en een pro hier op tweakers inhuren omzo ding inelkaar te lassen....
[ Voor 42% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-08-2005 14:35 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
offtopic:
Ik ga een hovercraft kopen, golfkarretje erin, in het golfkarretje een pc, gekoeld met dit beestje
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Verwijderd