oude p1 kan niet inloggen op @home-webmail en tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
heey,

ik heb sinds kort een oude pentium1 met win98se voor mams, ze wil mbv. van die pc wat meer leren over de basics van windows en ms-word. Nu wil ze graag haar mail op die pc bekijken, omdat ze anders naar boven naar mijn pc moet :P. Maar die pentium1 kan niet inloggen op webmail.home.nl.
dit krijg ik nadat ik met mams account inlog op webmail.home.nl:
session invalid
this message occurs because you have either previously logged out or your session has automatically timed out.

Mijn pc (winXPprof) kan daarentegen (nog altijd) gewoon inloggen zonder problemen.
Hetzelfde probleem heb ik als ik vanaf diezelfde pentium1 op tweakers wil inloggen, dat gaat ook mis. Internet explorer keert nadat ik op inloggen heb geklikt weer terug naar het inlogscherm. Mijn ingevoerde password is dan ineenkeer 2* zo lang geworden.
ik heb hier ook nog een overgeklokte P3 staan met suse9.3, die logt gewoon zonder problemen in op tweakers. Dus het ligt niet aan het OS denk ik.

Het enigste dat ik als oorzaak kan vinden is dat die pentium1 draadloos (sitecom wl-115) is aangesloten op de router, en de andere 2 pc's niet, maar dat kan toch geen oorzaak zijn of wel???

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Update je Internet Explorer op die P1 eens, ik denk dat daar de oorzaak ligt. Een recente versie van Firefox kan ook als dat op Win98 draait :)

Eve char: Warock <TEST>

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
sPENKMAN schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:21:
Update je Internet Explorer op die P1 eens, ik denk dat daar de oorzaak ligt. Een recente versie van Firefox kan ook als dat op Win98 draait :)
updaten is niet nodig. mijn neef kwam net met de oplossing--> cookies.
internet explorer stond zo ingesteld dat ie GEEN ENKELE cookies mocht toestaan......

na jah, thanx anyway

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

GoT zou het zelfs met IE 5.0 nog goed moeten doen, en volgens mij is dat de standaard browser in win98. upgraden naar 6.0 of Firefox/Opera oid is echter wel aan te raden ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
crisp schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:28:
GoT zou het zelfs met IE 5.0 nog goed moeten doen, en volgens mij is dat de standaard browser in win98. upgraden naar 6.0 of Firefox/Opera oid is echter wel aan te raden ;)
Ik laat het zo als het is. Het "stukje antiek" werkt nu zonder problemen. En het inloggen werkt nu ook nadat cookies op enabled is gezet.......

Oscar Wilde