Help!
Ik heb sind vanmiddag een eigenaardig probleem. Ik heb vaak veel verschillende vensters open en maak dan ook veel gebruik van Expose.
Maar vreemd is dat ik nu maar 1 programma op de voorgrond kan hebben. De rest blijft verborgen. Expose werkt dan dus niet.
Ik zou niet weten hoe ik het in de originele staat terug kan zetten.
Het "Show all" commando geeft wel alle schermen weer, Expose laat dan ook alle schermen weer zien maar zo gauw ik er 1 selecteer verdwijnt de rest weer... Ik begin er een beetje moedeloos van te worden.
OS=Tiger
HW=Powerbook
Hopelijk is het duidelijk en weet iemand een oplossing...
Ik heb sind vanmiddag een eigenaardig probleem. Ik heb vaak veel verschillende vensters open en maak dan ook veel gebruik van Expose.
Maar vreemd is dat ik nu maar 1 programma op de voorgrond kan hebben. De rest blijft verborgen. Expose werkt dan dus niet.
Ik zou niet weten hoe ik het in de originele staat terug kan zetten.
Het "Show all" commando geeft wel alle schermen weer, Expose laat dan ook alle schermen weer zien maar zo gauw ik er 1 selecteer verdwijnt de rest weer... Ik begin er een beetje moedeloos van te worden.
OS=Tiger
HW=Powerbook
Hopelijk is het duidelijk en weet iemand een oplossing...
[ Voor 24% gewijzigd door Je Moeder op 07-08-2005 21:18 ]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.