Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een nokia 6600 gekocht, hij is 2ehands, echter is het probleem dat ik maar 3 talen kan kiezen namelijk : turks, engels en duits. Ik wil natuurlijk de nederlandse taal maar die kan ik niet kiezen... weet iemadn een programma waarmee ik iets op de telefoon kan installeren ofzo waardoor ik wel nederlands kan kiezen? of misschien een site waar ik de gehele software opnieuw kan installeren?
Alvast bedankt

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Even langs een Nokia service centre gaan en de firmware laten flashen. Als ze vragen waarom geef je die reden, als ze die niet gegrond vinden zeg je erbij dat hij ook vaak vast loopt. Die firmware zal dan Frans, Duits, Nederlands en Engels hebben.
Kijk op www.nokia.nl voor een lijst van service centers.

Verwijderd

Topicstarter
internetinfo schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:53:
Even langs een Nokia service centre gaan en de firmware laten flashen. Als ze vragen waarom geef je die reden, als ze die niet gegrond vinden zeg je erbij dat hij ook vaak vast loopt. Die firmware zal dan Frans, Duits, Nederlands en Engels hebben.
Kijk op www.nokia.nl voor een lijst van service centers.
Oke thanks, er zit er een dicht bij me in de buurt dus zal daar eens gaan vragen. Maar dat kan ik dus niet zelf doen of wel? Die Firmware laten flashen

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Nope, kan je niet zelf. Je kan super veel met de nokia 6600 (heb hem zelf ook, maar dan bewust op Engels, vind ik mooier staan), maar firmware flashen kan je niet zelf zonder de juiste kabel en is bovendien illegaal om zelf te doen.
Het flashen is trouwens gratis.

Verwijderd

Topicstarter
internetinfo schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:59:
Nope, kan je niet zelf. Je kan super veel met de nokia 6600 (heb hem zelf ook, maar dan bewust op Engels, vind ik mooier staan), maar firmware flashen kan je niet zelf zonder de juiste kabel en is bovendien illegaal om zelf te doen.
Het flashen is trouwens gratis.
Oke ik zal het eens gaan proberen, bedankt he!