Toon posts:

[DC++] Draaien op server.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke de topictitel is misschien niet geweldig, maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten zeggen in 1 zin.

Het zit dus zo, ik ga regelmatig naar een lan, en leech daar ook weer de nodige meuk, alleen ik ik het zo gigantisch gaar dat dc++ zoveel vraagt van je cpu. Ik heb nu dus ook dc++ op me server ( om meuk te sharen enzo ) alleen nu zoek ik een dc++ client die ik op mijn server kan zetten en kan besturen met mijn gewone gamebak. Ik heb het al geprobeert met radmin maar dat werkt niet echt fijn.

Ik heb al gezocht op google, maar daar vind ik alleen maar links met pc afstandsbedieningen :'(. Tevens wil de search van GoT niet zoeken op dc++, en dcplusplus of dc plus plus levert ook niet de goede links op.

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

windows remote desktop of een gelijkaardige linux tegenhanger ?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik weet niet welke dc++ client je gebruikt, maar wat versta je onder "gigantisch gaar dat dc++ zoveel vraagt van je cpu" ? Bij mij vergt dc++ namelijk nauwelijks cpu kracht, tussen de 0 en 4 % zit het

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Topicstarter
Remote desktop werkt toch zowat precies hetzelfde als radmin ? Dat vind ik niet echt fijn werken enzo.

Ik gebruik de nieuwe versie van dc++ en ik krijg constante full cpu load, gamen gaat dan zeer bagger.

Verwijderd

czdc++ neemt bijna niets ;)

Verwijderd

Topicstarter
Eens ff testen, bedankt voor de reacties ;)
Pagina: 1