Ik wou normaal dus een pc onderdelen bestellen bij een online webshop, maar mijn vader vertrouwt die webshops niet
dus dan moet ik maar bij lokale shop in de omgeving van Doetinchem gaan kijken.Nu zijn er hier niet echt veel PC winkels, en de meeste die er wel zijn hebben geen onderdelen alleen (meestal crappy) desktop systemen.
Ik zat dus alles na te zoeken op zoek naar desktop onderdelen of een goede desktop en kwam dan bij dixons deze laptop tegen :
http://www.dixons.nl/De_o...book.7058008/default.aspx
Ik wil hem wel graag als desktop replacement gaan gebruiken maar ik vind geen reviews etc. dus ik stel mijn vragen hier
1. Hij heeft een desktop-processor, en nog een Pentium 4 ook nog
Heeft iemand hier ervaring mee in een laptop, zal hij zoals ik denk mijn kamer zullen verwarmen ?
2.Ik zit een beetje na te denken over het breedbeeldformaat ; Als ik er een oud spel op speel bijvoorbeeld Diablo II, die volgens mij maximaal 1024x768 aankan, dan komen er zeker zwarte balken aan de randen van het scherm ?
3.Die X600, daar ga ik straks wat reviews van lezen, maar ik verwacht dat ik daarmee geen nieuwere spellen als HL2 redelijk zal kunnen spelen ?

Ik zat dus alles na te zoeken op zoek naar desktop onderdelen of een goede desktop en kwam dan bij dixons deze laptop tegen :
http://www.dixons.nl/De_o...book.7058008/default.aspx
Dit is volgens mij duidelijk een desktop replacement laptop, en daarom heb ik mijn twijfels erover.Merk processor : Intel
Type processor : Pentium 4 530 Hyper Threading
Kloksnelheid : 3.0 GHz
Cachegeheugen : 1024 Kb
Bustechnologie : 800 MHz
Intern geheugen : 512 MB
Harde schijf : 80 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : ATI mobility RADEON X600
Grafisch geheugen : 128 MB
Shared videogeheugen : nee
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : -
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ja
Schermformaat : 17 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win XP home (NL)
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Ik wil hem wel graag als desktop replacement gaan gebruiken maar ik vind geen reviews etc. dus ik stel mijn vragen hier
1. Hij heeft een desktop-processor, en nog een Pentium 4 ook nog

2.Ik zit een beetje na te denken over het breedbeeldformaat ; Als ik er een oud spel op speel bijvoorbeeld Diablo II, die volgens mij maximaal 1024x768 aankan, dan komen er zeker zwarte balken aan de randen van het scherm ?
3.Die X600, daar ga ik straks wat reviews van lezen, maar ik verwacht dat ik daarmee geen nieuwere spellen als HL2 redelijk zal kunnen spelen ?