Ik heb FF7 op mijn PC'tje geinstalleerd, maar omdat FF7 mijn Vid-kaart niet ondersteund ( Riva TNT2 ) gaattie automatisch op software rendered mode staan; zijn hier nog patches of upgrades voor te krijgen ofzo?
Moet je even bij de publisher site kijken (Eidos geloof ik) en zoeken naar de riva patch... have fun
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
ja hij had last van de riva 128 chip van nvidea my guess dan misschien ook de tnt2 die was er toen nog nie dus
maar patch is toch wel van 3dfiles of van megagames te halen/
maar patch is toch wel van 3dfiles of van megagames te halen/
waarschuwing:
na CD1 kon ik niet meer slapen...
na CD1 kon ik niet meer slapen...
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
t was voor mij inderdaad het verslaafendste spel ooit ach ieder spel van square is een magnifiek meesterwerk
Verwijderd
Er bestaat een patch voor ja. Die lost het probleem in ieder geval grotendeels op voor een TNT-1. Ik denk dat deze ook wel met een TNT-2 werkt.
http://members.tripod.com/~Sigma_1/riva_TNT.exe
Succes!
http://members.tripod.com/~Sigma_1/riva_TNT.exe
Succes!
Verwijderd
AMEN!Op dinsdag 16 januari 2001 00:29 schreef kRiTz_C het volgende:
t was voor mij inderdaad het verslaafendste spel ooit ach ieder spel van square is een magnifiek meesterwerk
Ach, ik heb hem pas een keer of 8 a 9 uitgespeeld (varierend van 30 to 80 uur).
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Het was mijn eerste spel op de Playstation......en mijn laatste snif-snif
( heb nl mijn playstation verkocht
)
( heb nl mijn playstation verkocht
Verwijderd
op de pc ruled die zwaar kheb m laatst ff op mn neef zn pc gezet met n voodoo 5 echt koel met fsaa man
ID!!! ga ik eens doen... Sephiroth weer eens in elkaar meppen... en uitvinden hoe ik die Weapons doodkrijg...Op dinsdag 16 januari 2001 16:56 schreef kRiTz_C het volgende:
op de pc ruled die zwaar kheb m laatst ff op mn neef zn pc gezet met n voodoo 5 echt koel met fsaa man
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
De WEAPONS?
Ah die zijn best te doen als je eenmaal weet hoe. Bekijk mijn (oude vervallen) website eens. Misschien helpt het wel
Ah die zijn best te doen als je eenmaal weet hoe. Bekijk mijn (oude vervallen) website eens. Misschien helpt het wel
Verwijderd
na lang trainen moeten ze toch geen groot probleem meer zijn knights of the round en dat 4x en dan mime werkt goed
Verwijderd
Van KOTR wordt je wel dood ziek van zeg. Vooral als je die ging gebruiken bij de weapon in het water (wat trouwens ook volgens mij de moeilijkste was).
Hmm hoe duur is FF7 in de winkel? Had hem eerst op psx maar die is nu pleite =(
Helaas boeid FF8 niet echt, nooit verder gekomen dan cd1. En jammer genoeg komt FF9 niet op de pc uit =( snik snik en die lijkt me juist vet cool.
Hmm hoe duur is FF7 in de winkel? Had hem eerst op psx maar die is nu pleite =(
Helaas boeid FF8 niet echt, nooit verder gekomen dan cd1. En jammer genoeg komt FF9 niet op de pc uit =( snik snik en die lijkt me juist vet cool.
FF IX gaat hier bj mij lekker met ePSXe!!!
Heeft zelfs support m van een *.bin te spelen, geen gekloot met cd's meer!!!
Maar waarom zou ik als ik al een PSX heb?
Heeft zelfs support m van een *.bin te spelen, geen gekloot met cd's meer!!!
Maar waarom zou ik als ik al een PSX heb?
Ze zijn niet zo moeilijk als je weet wat je moet doen. Cast Aura (die spel waarvan je limit breaks kan krijgen) en gaan met die banaan...
als je squaresoft games niet koopt, ben je het ook niet waard om ze te spelen imoOp donderdag 18 januari 2001 10:52 schreef JJJ het volgende:
Wie heeft FF8 en 7 dan precies? En wie heeft toevallig een brander?
Squaresoft roeld gewoon zo wreed hard, hun games verdienen het gewoon om gekocht te worden dus niet lulle en naar de winkel en kopen di ehandel
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
vind ik ook het zijn vaak een van de games die ik gelijk in de winkel koop en zelfs reserveer
Is ook zo, mijn exemplaar van FF IX staat al maanden in reservering.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem al 6 weken of zo gebrand thuis heb liggen, maar ik heb er nog geen 3 uur de tijd voor gehad om te spelen.
Als ze een belletje geven dat hij binnen is, gaan die onderzetters in de zomer de feest-tent in...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem al 6 weken of zo gebrand thuis heb liggen, maar ik heb er nog geen 3 uur de tijd voor gehad om te spelen.
Als ze een belletje geven dat hij binnen is, gaan die onderzetters in de zomer de feest-tent in...
Verwijderd
ja ik moet mn voor de pc ik hoop dat ie komt
anders koop ik wat ik ook al van plan was zo'n psone met ingebouwd schermpje zeeer kewl
anders koop ik wat ik ook al van plan was zo'n psone met ingebouwd schermpje zeeer kewl
Verwijderd
Net weer FF8 geinstalled. Maar ik weet het niet hoor maar FF8 boeit echt niet zoveel dan FF7. Is voor mij toch een beetje flop, en hier denken ook meer over.
Echt jammer dat FF9 niet op de pc komt =( en als die komt zal er wel weer zo psx versie komen =(
Echt jammer dat FF9 niet op de pc komt =( en als die komt zal er wel weer zo psx versie komen =(
FF9 is inderdaar PSX1, maar het ziet er echt wel zwaar vet uit voor een 33Mhz machientje...
Weet iemand waar je FF7 legaal kan kopen, want volgens mij kan je em alleen in de states nog kopen voor prijzen van f70,- plus f80,- verzendkosten?
ik heb ff7 op de psx uitgespeeld en ff op de pc gespeeld maar op de psx is toch veel gaver. ok, heb een redelijk grote tv maar controller scheelt ook. *zucht* ff7 is echt nostalgie voor mij...ultiem gewoon
This too shall pass
Pagina: 1