Toon posts:

Beeld doet gek na spelen van game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een game heb gespeelt zoals F.E.A.R. demo of BF2 ofzo en ik ga op inet doet m'n beeld heel vreemd net zoals de drivers nog niet zijn geinstalleerd dus schokkerig enzo.
Ik heb de laatste catalyst 5.7 geinstalleerd. ik heb zelf een radeon 9800pro.
en voor de rest is amd 3000+ 1gb ram enzo dus dat zit wel goed.
Maar moet ik hiervoor een instelling weizigen in control center ofzo?
Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.

Bullet

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tsja, 'heel vreemd' zegt niet zoveel. Wat gebeurt er precies na het spelen van een game? Andere resolutie en/of kleurdiepte dan voorheen? Andere refreshrate? Vertel eens wat meer over het probleem, want dit is een tikkeltje abstract.

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry het is een beetje moeilijk uit te leggen.
Maar ik denk dat het de refresh rate is ook als ik wil minimaliseren enzo gaat wat shocky.
Dus volgens mij noemen ze dat refresh rate.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hoe lang duurt dat?
Het is wel normaal dat je computer niet onmiddellijk weer op full-speed zit als je een spel hebt afgesloten, er moet dan namelijk nog wat cleanup gebeuren hé.
Maar dat zou niet lang mogen duren.
En je hebt dat zeker niet voor je een spel speelt?

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 13:50
Ik snap wel wat je bedoeld, namelijk dat je windows-acceleratie dan niet aanstaat.
Dat heb je inderdaad ook zonder drivers. Als ik een spel normaal afsluit heb ik ook enkele seconden dat effect, dan knippert het beeld een keer en dan is het weer okay.

Ik denk dat het aan je drivers ligt. Maar het kan ook liggen aan het programma wat je hebt gedraaid. Is het met andere games ook zo?

Verwijderd

Topicstarter
Met m'n vorige drivers was het niet zo nee.
Maar na dat ik een spel heb gespeeld ( heb het eigenlijk nog niet met meerdere games uitgeprobeert ) blijft de refresh rate vreemd doen tot ik opnieuw heb opgestart.
En nee ik heb het niet voordat ik een spel speel.
Zouden de omega 5.7 drivers verscheel maken of moet het op te lossen zijn in de instellingen ofzo?
Pagina: 1