Toon posts:

Windows start niet op / nieuwe installatie loop ook vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem.
Gisteren startte mijn computer opeens opnieuw op en kwam toen in het keuze menu van opstarten in veilige modus.
Ik kan daar kiezen uit normaal opstarten, veilige modus, veilige modus met opdrachtpromt en veilige modus met netwerkverbindingen.
Maakt niet uit welke ik kies, maar hij start windows vervolgens niet meer op. Ik krijg nog wel het zwarte scherm met het windows logo maar vervolgens gaat hij naar een zwart scherm en doet hij niks meer (links boven zie ik een knipperende cursor).
Toen dacht ik dan zit er niks anders op dan opnieuw te installeren.
Installatie cd-rom erin gestopt en computer opnieuw opgestart. Hij start Windows installatie (onder in beeld zie ik een balk waarin staat dat er verschillende dingen geladen worden en vervolgens gaat hij weer naar zwart beeld zoals hierboven beschreven. Ik kom dus niet in het gedeelte waar ik kan kiezen of ik windows wil installeren en op welke partitie enz.
Wat moet ik doen??????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier om? Zie ook de Windows Operating Systems Policy hierover :)

Verder - wat heb je zelf al geprobeerd en gezocht over dit onderwerp? Vreemd genoeg ben jij niet de eerste met dit probleem dus misschien kan je iets leren van de vorige topics die hierover gingen? :)