Toon posts:

NO SIGNAL

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Tot nu toe 2 weken zeer fijn gewerkt met mijn nieuwe PC, tot deze ochtend.. dit is wat er gebeurde:

Ik starte de Computer zoals elke morgen, ik zag dat mijn muis niet werkte (heb ik wel vaker) , dus ik dacht.. even rebooten doormiddel van de powerknop een paar seconde in te houden.

De pc was afgesloten, ik druk het knopje weer aan en tot mijn grote verbazing zag ik groot op mijn scherm:

NO SIGNAL

Even rebooten dacht ik, maar nee.. het bleef komen.
Uiteraard dacht ik als newbie meteen aan de monitor, dus ik even een andere aansluiten, maar nee, weer hetzelfde.

Toen ging ik eens nadenken over de videokaart, dus ik even een andere erin zetten, maar nee, weer hetzelfde.

Toen kwam ik tot de conclusie dat het een fout in de PC zelf was, maar wat vraag ik me nu af.

Ik ben van plan hem morgen terug te brengen (heb tenslotte gerantie) , maar misschien dat jullie iets weten wat er zou kunnen helpen?

Alvast bedankt,
Michael.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Even samenvattend - een PC waarvan je de specs niet wilt posten werkt al 2 weken zeer fijn - met een muis die niet werkt en je gaat hem toch al morgen terugbregen...

Waarom open je op GoT een topic als je geen moeite wil doen :?

- post in het juiste subforum, Overige Hardware is geen dumpbak
- waar dan ook je post, geef volle specs
- voordat je post, lees de FAQ en het beleid door van het subforum in kwestie

In dit geval zou je hier wat mee kunnen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Hou er sowieso rekening mee dat wij hier op GoT geen glazen bollen hebben - als jij ons geen info geeft, kunnen wij je geen antwoord geven...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.