Ik wil voor het eerst online foto's bestellen. Probeer het bij Mediamarkt ( goede kwaliteit schijnt) maar ze vragen, eerst Active X te installeren. Kan ik doen door op een gele balk op het scherm te klikken. Helaas zie geen gele balk. Vraag: is er nog een andere manier om Active X te installeren en herkent deze site deze dan en zitten daar beveiligingsrisicos aan? Of moet ik op de een of ander manier de gele balk op het scherm kunnen krijgen? Wie weet raad? Johanna
Mediamarkt is goedkoop maar echt goed vind ik het niet. De kleur wordt redelijk aangepast. Ik bestel ze liever bij Picoprint.nl
Geen antwoord op je vraag maar wellicht heb je er wel iets aan.
Geen antwoord op je vraag maar wellicht heb je er wel iets aan.
Je kan niet alleen maar Active X installeren. Er zijn Active X toepassingen die je installeert.
De ene website installeert een koppeling die nodig is, bijvoorbeeld het fotoprogramma van de mediamarkt. Bij andere website is het meer spyware en andere rare meuk.
De ene website installeert een koppeling die nodig is, bijvoorbeeld het fotoprogramma van de mediamarkt. Bij andere website is het meer spyware en andere rare meuk.