Toon posts:

AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuw systeem gaan aanschaffen en nu ben ik me een beetje aan het orienteren welke processor ik erin wil hebben.
Na enkele artikelen gelezen te hebben kwam ik er achter dat de AMD Athlon 64 3500+ toch wel de beste prijs/kwalitijt verhouding heeft op dit moment.

Ik dus in de pricewatch zoeken naar een bedrijf die deze processor het goedkoopst kan leveren en toen vond ik deze twee:

1744 AMD Athlon 64 3500+ BP Venice Box €278,50
1743 AMD Athlon 64 3500+ BP Venice Tray €225,00

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de box en de tray? Ik zie door de processoren de computer niet meer :P dus pleasy a little help......

Alvast bedankt

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:15
Die vraag is al 1000x gesteld en dus zeker te vinden met de search.

Mijn advies is om de FAQs en Het algemeen beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door te nemen, want volgens mij ben je niet goed op de hoogte van hoe het hier op GoT werkt. Er mankeert een paar dingen aan je topic:

Topictitel: Het gaat hier niet specifiek om AMD (het bedrijf) maar je vraag is verschil tray of boxed. Dat zou een veel betere topictitel zijn
Gebrek aan inzet. Met de search zou je het antwoord al gevonden hebben.

[ Voor 79% gewijzigd door Jimster op 07-08-2005 14:35 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Box is met doosje en cooler en certificaat en 3 jaar garantie, tray is zonder die meuk en met 1 jaar garantie.

En dit had je ook best zelf kunnen uitvinden want dit is nog maar 10000x langsgekomen ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeert te vinden met google en via de search maar ik kwam niet verder dan de best buy guied en systemen waar deze processor in zat.
Bedankt voor de links van hoe het op GOT werkt want ik ben hier inderdaad nieuw.
Excuses en have a nice day

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:31:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de box en de tray?
[search=verschil boxed tray]

Sja, dit had je écht ook zelf kunnen uitvinden :)

Dit topic is gesloten.