[IE6] Spontane afsluiting van vensters

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vreemd probleem. Wanneer ik in Google een apparaat in typ die in de kieskeurig site aanwezig is en ik klik vervolgens op de link in Google dan start hij een nieuw venster op die naar kieskeurig gaat, maar vervolgens sluit hij deze en ben hem dan kwijt.

Als ik bij afbeeldingen zoek in Google en ik typ daar bijvoorbeeld "Huis" in dan kan ik de bovenste linker twee huizen wel gewoon aanklikken en vervolgens daarna toe gaan, echter de rechter bovenste 2 sluiten op de zelfde wijze weer af als bij de kieskeurig site.

Ik heb al mijn spyware proggies al uitgeschakeld, incl. firewall (gevaarlijk, ja ik weet het), maar hij bleef het zelfde vertonen. Toen maar even in veilige modus gestart en daar gebeurd precies hetzelfde. Dus het ligt niet aan een resident geladen programma (spyware / popup blokkers e.d.)

Vrij irritant dat de vensters wegflippen.

Wie kan mij het verlossende antwoord geven :X

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Heb je error reporting uitgezet? Als je dat doet en er komt een zware fout, dan verdwijnt het window gewoon ipv eerst de foutmelding te zien. Het is me al eerder gebeurd, maar ik weet niet precies of het exact hetzelfde probleem is als je beschrijft.

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Nee "Fouten melden" staat gewoon aan !

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Als ik navigeer op de kieskeurig sit (www.kieskeurig.nl) dan heb ik er ook last van. Heb alle cache cookies ook al verwijdert, maar dat hielp niet.
Ik krijg het venster er even voor en dan sluit hij hem af.

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost:

D.m.v. LSPFIX heb ik apptoport.dll eruit verwijdert. Deze kwam ik na een hijackscan tegen en kon ik niet vanuit hijackthis verwijderen. Dus toen maar via LSPFIX.
Voila het probleem is niet meer aanwezig.