XVID 2 DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 6.885 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 09:05
Er zijn op internet genoeg tutorials te vinden om je DivXje of Xvid om te zetten naar DVD, maar wat mij altijd opvalt is dat er een stuk of 6 programmas worden gebruikt. Nu vroeg ik me af bestaan er geen programmas die alle functies in 1 hebben? Zodat ik bijvoorbeeld via een simpelle wizard modus oid mijn divxjes om kan zetten naar dvd? Want waarom moet het zo onnodig ingewikkeld te gebeuren 8)7

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-08 21:05
Er is hier laatst nog een topic over geweest.
Ik geloof dat daar AVI2DVD werd aangeraden, om het te vinden zul je denk ik even moeten googelen.

Dit programma heeft natuurlijk wel iets minder opties dan al die losse stappen bij elkaar bieden.

[ Voor 26% gewijzigd door DrEvil1986 op 07-08-2005 14:08 ]

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

VSO's DivxToDVD 2 kan het wel aardig :)
http://www.vso-software.fr/download.htm

webOS all the way!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 07:28

HeepH

Dope Rapper

winavi kan het geloof ik ook relatief eenvoudig en snel, alleen heeft die maar weinig functies...

http://specs.tweak.to/16495

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik raad mensen die er niet al te veel moeite voor willen doen altijd DVDSanta aan. Wel een commercieel pakket, maar werkt uitermate simpel.
Mensen die de beste kwaliteit willen en wel 6 programma's willen gebruiken zijn beter af met de guides van Doom9.org.
Bijvoorbeeld deze of deze

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 09:05
WinAvi bood volgens mij geen ondersteuning voor ondertiteling. Dus das dan weer jammer, kzal is naar de andere pakketten kijken...

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

Verwijderd

Wat vind je van Easy Media Creator 7.5
Pagina: 1