Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Er is hier laatst nog een topic over geweest.
Ik geloof dat daar AVI2DVD werd aangeraden, om het te vinden zul je denk ik even moeten googelen.
Dit programma heeft natuurlijk wel iets minder opties dan al die losse stappen bij elkaar bieden.
Ik geloof dat daar AVI2DVD werd aangeraden, om het te vinden zul je denk ik even moeten googelen.
Dit programma heeft natuurlijk wel iets minder opties dan al die losse stappen bij elkaar bieden.
[ Voor 26% gewijzigd door DrEvil1986 op 07-08-2005 14:08 ]
webOS all the way!
winavi kan het geloof ik ook relatief eenvoudig en snel, alleen heeft die maar weinig functies...
Ik raad mensen die er niet al te veel moeite voor willen doen altijd DVDSanta aan. Wel een commercieel pakket, maar werkt uitermate simpel.
Mensen die de beste kwaliteit willen en wel 6 programma's willen gebruiken zijn beter af met de guides van Doom9.org.
Bijvoorbeeld deze of deze
Mensen die de beste kwaliteit willen en wel 6 programma's willen gebruiken zijn beter af met de guides van Doom9.org.
Bijvoorbeeld deze of deze
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
WinAvi bood volgens mij geen ondersteuning voor ondertiteling. Dus das dan weer jammer, kzal is naar de andere pakketten kijken...
Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Pagina: 1