Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Veranderen menu mp3speler

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik heb hier een mp3speler liggen, en ik speel met de gedachte om het menu een andere look te geven. Ik vind het namelijk nogal slordig gemaakt. Ik heb de Live CA-C90, de mensen die deze mp3speler kennen, weten dat het een groot scherm heeft, en een beetje knullig (wel kleuren) menu, niet echt mooi vormgegeven. Helemaal niet in vergelijking met een iRiver van mijn broer.

Zou het mogelijk zijn om de firmware van de speler af te halen en de icoontjes te wijzigen? En wat zou ik dan daarvoor moeten doen?

Heel erg bedankt alvast.
Ik weet trouwens niet of ik dit bij CE moet zetten ;)

Edit:
En ik kan nergens ervaringen mbt tot deze vraag vinden, en zou mijn god niet weten waar ik het anders moest opzoeken, dus hoop ik hier op antwoorden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 12:59 ]

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik denk dat het wel moet lukken maar vraag me niet hoe. Ik dacht dat er ooit eens ergens een nieuwsbericht is geweest om dit te doen met de iPod. Maar weet niet of het ook met andere MP3 spelers zouw erken. Althans toch niet op die manier.

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand enig idee? :(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wat jij wil is onmogelijk op het moment, tenzij jij zelf handmatig die firmware kan veranderen.

Voor de iPod is er inderdaad wel een stuk software voor om de ingebouwde afbeeldingen te weizigen maar de iPod is volgens mij wel 100.000 keer meer verkocht dan jou mp3 speler, vandaar dat er ook wat meer mensen mee zijn gaan experimenteren.

En let wel, firmware veranderen is inbreuk maken op de auteursrechten. Als je het legaal zou willen doen moet je de firmware 100% zelf opnieuw gaan schrijven.

Verwijderd

Topicstarter
Oh oke, dus ik kan op geen enkele manier de firmware veranderen?

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Miss heb je geluk en zit er in de firmware die je van internet download .bmp bestanden die je eventueel zou kunnen wijzigen?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:02:
Oh oke, dus ik kan op geen enkele manier de firmware veranderen?
Ik weet niet wat jij wel en niet kan, dat weet jij het beste denk ik.
Je zou het dus handmatig moeten doen zonder hulp van tooltjes.

ik zou het zelf ook niet kunnen hoor

Verwijderd

Topicstarter
Zoutvat schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:33:
Miss heb je geluk en zit er in de firmware die je van internet download .bmp bestanden die je eventueel zou kunnen wijzigen?
Hoe open ik .rom bestanden? Dat is namelijk de extensie van de firmware?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De antwoorden op je vragen kan je met een klein beetje zoeken zelf vinden. Waarschijnlijk heb je gewoon het .rom bestand nodig. Kijk eens in de instructies die op de site van de fabrikant staan, ongetwijfeld vlak bij de plaats waar het 'click here to download' knopje zat ;) Kijk ook nog evne in de FAQ & Policy - Gadget Talk, staan ook best veel nuttige tips in over het forum Gadget Talk :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... Nofi, maar heb je wel gelezen waar het over gaat?
Waarschijnlijk heb je gewoon het .rom bestand nodig.
In de post erboven staat toch dat ik dat al heb? Ik wilde alleen weten hoe ik het open, zodat ik de bmptjes of whatever kan bewerken.
En ik weet écht wel hoe ik moet downloaden hoor.. ;)

Maar goed, ik ga het zelf wel uitzoeken. Gooi maar dicht..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 13:59 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Succes ermee!
De reden dat dit topic dicht gaat, staat beschreven in sanfranjake in "Veranderen menu mp3speler"

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.