Ik weet werkelijk niet of ik hier in dit forum goed zit met mijn vraag maar ik zit met mijn handen in het haar. Mijn broer heeft 3 weken vakantie en is onverhoopt ziek geworden en vanacht heeft hij in het ziekenhuis te Grenoble gelegen na een lange rei met de ambulance vanuit diep in de bergen. Nu heeft hij er vanacht gelegen en is zojuist ontslagen vanuit het ziekenhuis. Maar de klachten zijn nog erg sterk en hij wil dus naar huis toe. Hij is liftend naar Frankrijk toe gegaan dus eigen vervoer heeft hij niet. Snel naar huis wil die. Dit op de meest goedkope manier. Volledig verzekerd is hij ook. Het liefst wil hij reizen vanuit Valance. Hij verblijft nu in la Bérarde. Heeft iemand tips om vanuit deze plaats op een snelle en goedkope manier terug te reizen?
In TFV heb je meer kans op een antwoord. Waar heb je zelf al naar gekeken? Opties als de trein kan je best zelf even uitzoeken.
Bedankt heb hem daar geplaatst. De trein kan op korte termijn niet aangezien dit gereserveerd moet worden en dat zal betekenen dat hij pas de 12de kan vertrekken en dan ook nog op bussiness tariefsdomburg schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:40:
In TFV heb je meer kans op een antwoord. Waar heb je zelf al naar gekeken? Opties als de trein kan je best zelf even uitzoeken.
OK, zie topic in TFV dus.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit topic is gesloten.
![]()