Toon posts:

water en deflectors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej allemaal,
Ik heb een probleem. Ik heb een fontijn gemaakt in 3Ds max, http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?tutorial=301, dat lukt geheel. Maar nu gaat het water door de fontijn zelf heen, hoe zorg ik er voor dat het water op de fontijn valt en niet er doorheen.
Ik heb geprobeerd alle deflectors te koppelen aan de fontijn maar dat hielp niet.
Wie kan mij verder helpen.
sasser

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 15:47 . Reden: topic duidelijker gemaakt.:P ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:30:
heej allemaal,
Ik heb een probleem ik heb een fontijn gemaakt nu wil ik dat als je met practicle systems water gemaakt maar hoe krijg ik het voor elkaar dat het water op de fontijn valt en niet er doorheen een ondergrond(vlak stuk) lukt het wel maar hoe krijg je het voor elkaar dat het precies de vorm van de fontijn krijgt.
alvastbedankt
sasser :?
post anders eens een screenshot, maakt het iets makkelijker maar in principe zou een Udeflector moeten volstaan.

edit:
de volgende keer kun je dit gerust in "post je 3d stuff maar weer part....." posten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 12:55 ]

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Het zou leuk zijn als je vertelde in welk programma je werkt. Dit kun je ook voor je topic titel zetten: [3dsmax]blabla of [maya]blabla.

Daarnaast is dit typisch een vraag voro het 3d-stuff topic, waar kleine vragen kunnen.

Maar ok, mijn gezeur over de regels van tweakers lost je probleem natuurlijk niet op. :P Als ik het zo lees, dan denk ik dat je 3dsmax gebruikt? Als dat zo is: maak een UDeflector space warp, kies in diens instellingen je fontein-object en hang je particle system er met een space warp aan. Daarmee zou het al moeten werken. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:01

André

Analytics dude

Hallo sasser, welkom op GoT :)

Zou je eerst deze topics eens door willen lezen:
[FAQ]Algemene GoT FAQ[/FAQ]
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]

Daar staat dat o.a. dat je je probleem duidelijker en uitgebreider moet uitleggen omdat wij niet kunnen gokken waar je mee werkt en wat je al geprobeerd hebt. Verder zijn punten en hoofdletters ook wel makkelijk om de boel leesbaar te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat het wat onduidelijk was heb het topic aangepast hoop dat het zo duidelijk is.:P

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:26

Blauw

De Schreeuw

André schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:04:
Daar staat dat o.a. dat je je probleem duidelijker en uitgebreider moet uitleggen omdat wij niet kunnen gokken waar je mee werkt en wat je al geprobeerd hebt. Verder zijn punten en hoofdletters ook wel makkelijk om de boel leesbaar te houden.
Bovendien schrijf ik liever Fontein als we het hebben over dat ding waar water uit valt ;)
Pagina: 1