Raar internet probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 669 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:19
Beste tweakers

Ik heb een raar probleem met internet explorer. Als ik naar www.hotmail.nl ga krijg ik een wit internetscherm en onderin staat gereed, en meer krijg ik niet te zien. Het zelfde geld voor bijvoorbeeld www.ford.pagina.nl of iets anders als ford. Ook ben ik bezoeker van www.flabber.nl maar dat word niet goed weergegeven. Ik dacht eerst dat het een java probleem was omdat ik dat al eerder had gehad en toen had ik het zelfde probleem met flabber als dat ik nu heb, maar dat is dus neit het geval. Het 2e wat ik gedaan heb is in de instellingen gekeken van norton internet secuirity en tot mijn verbazing kon die dat ook niet juist weergeven. Alle tekst in ht vakje waar je kan zien wat allemaal aan staat en dergelijk was naar rechts geschoven, en als ik op een optie klikte gebeurde er niks. Ik dacht weet je wat ik verwijdert alles van norton dan kan dat het probleem niet meer veroorzaken. Maar het probleem is er nog steeds, en het gekke is ook nog dat gister avond deed alles het gewoon nog nergens last van en ik zet hem nu net aan het gebeurt er dit. Ik snap er echt geen reet van.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

alvast bedankt
groeten joost

Ojah wat ik nog vergeten was te zeggen. Ik heb ook nog geprobeert om terug te gaan naar een herstel punt maar als ik in het start menu op help en ondersteuning klik gebeurt er ook niks.

[ Voor 8% gewijzigd door Debtor op 07-08-2005 09:45 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je PC spyware-vrij?

Tip: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

[ Voor 60% gewijzigd door pven op 07-08-2005 10:05 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Internet Explorer = Raar Internet Probleem
(fluister FireFox)

Iets wat je aangepast hebt tussen het moment dat het werkte en niet meer werkte?
Zijn er andere sites die wel nog getoond worden?

• Debtor
Yep gister middag nog gescant op ad en spyware met hitmanpro en nog een systeem scan gedaan met norton doe ik elke zaterdag. Dat zijn de enige site's die ik tot nu toe niet kon bereiken. En ik zal firefox is proberen.

groet joost

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
start uitvoeren > regsvr32 urlmon.dll ? Of anders regsvr32 softpub.dll ? Anders misschien even IE standaardinstellingen herstellen. Als last resort kan je 'm repairen met rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Debtor
sanfranjake schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:35:
start uitvoeren > regsvr32 urlmon.dll ? Of anders regsvr32 softpub.dll ? Anders misschien even IE standaardinstellingen herstellen. Als last resort kan je 'm repairen met rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
uhmm hehe ik ben niet zo handig dat ik dit begrijp wat hier boven staat :D . Ik heb trouwens ook firefox geprobeert en daarmee doen die site's het wel maar als ik dan filmpjes wil kijke via een site dan zegt ie can not find directshow player. O en nog wat als ik een bestand wil downloaden met explorer bij Rapidshare dan staat er van Error: Enable java script. Dus ik gekeken of java script aan stond, en dat stond het. Dus ik dacht ik gooi java eraf en zet het er opnieuw op maar dat hielp ook niet. Ik heb echt geen flauw idee wat er opeens aan de hand is maar begint aardig te irriteren :r .

joost

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Heb je het idee van pven al gerpobeerd ?? even gekeken of je pc virus en spyware vrij is ??? Lijkt me stap 1

Verder welkom op GoT zou ik zeggen (15 posts) en je hoeft hier niet af te sluiten met je naam onder je post ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Pim. op 08-08-2005 16:46 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Debtor
Pim. schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:45:
Heb je het idee van pven al gerpobeerd ?? even gekeken of je pc virus en spyware vrij is ??? Lijkt me stap 1

Verder welkom op GoT zou ik zeggen (15 posts) en je hoeft hier niet af te sluiten met je naam onder je post ;)
Ja heb ik gedaan staat een aantal post hierboven ;) . Haha bedankt geniet al een hele tijd van al jullie nuttige informatie en zo af en toe kom ik er toch ook niet uit. Ik zal het proberen af te leren ;) .

Verwijderd

sanfranjake schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:35:
Hij bedoelt ermee te zeggen dat sommige componenten van de Internet Explorer browser misschien verkeerd staan.

Dit kan je fixen door:

Start --> Uitvoeren --> En dan de volgende commando's:

Start --> Uitvoeren --> regsvr32 urlmon.dll
Start --> Uitvoeren --> regsvr32 softpub.dll
Start --> Uitvoeren --> rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

• Debtor
aha oke. Ik heb het gedaan en bij de eerste 2 staat er geslaagd, en bij de derde vraagt ie om service pack 2 cd maar heb alleen xp sp 1.

Verwijderd

Debtor schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:33:
aha oke. Ik heb het gedaan en bij de eerste 2 staat er geslaagd, en bij de derde vraagt ie om service pack 2 cd maar heb alleen xp sp 1.
Dan heb je waarschijnlijk ook geen windows xp sp2 op je pc staan... Zorg eerst dat je je pc update met sp2. Wel te hopen dat die pagina het wel doet :P

• Debtor
Nee ik heb gelukkig wel sp 2 maar heb er alleen een sp 1 cd bijgekregen. Maar weet iemand ook hoe dat zit met firefox want als dat met explorer nou niet meer gaat werken dan zou ik wel helemaal op firefox wille overstappen maar wil ik wel gewoon alles kunne doen. Nu geeft ie steeds aan als ik een filmpje wil kijken van Can not finf directshow player. Iemand een idee?

Verwijderd

Wat ik begrijp is dat je ook problemen hebt dat je help en ondersteuning niet kunt opstarten... Het probleem lijkt dus niet alleen in IE te zitten...?

Voordat je "zo even" overstapt naar een andere browser zou ik toch zeker controleren of je pc ech voor 200% vrij is van virussen, en spyware... Controleer ook even of je virusscanner wel up-to-date is... 8)7

EDIT: je zei al dat je dit had gecontroleerd excuses, check wel even of je virusdefenities up 2 date zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 18:54 ]

• Debtor
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:52:
Wat ik begrijp is dat je ook problemen hebt dat je help en ondersteuning niet kunt opstarten... Het probleem lijkt dus niet alleen in IE te zitten...?

Voordat je "zo even" overstapt naar een andere browser zou ik toch zeker controleren of je pc ech voor 200% vrij is van virussen, en spyware... Controleer ook even of je virusscanner wel up-to-date is... 8)7

EDIT: je zei al dat je dit had gecontroleerd excuses, check wel even of je virusdefenities up 2 date zijn
Ik zag net ook dat er weer een nieuwe versie is van hitman pro dus dat ga ik zo nog effe proberen of daar nog wat uit komt en dan gelijk nog maar effe een scan doen met norton.

• Debtor
Ik heb hitman pro gedraait en hij vond nog wat kleine dingetjes dus dat is mooi. En heb gelijk norton opnieuw geinstalleerd, maar nu krijg ik weer iets vaags 8)7 . Ik heb er een screen van maar ik heb geen idee weer ik die effe snel online kan zette :D . Iemand een snelle site voor me dank u.

• Debtor
Ik heb nog eens goed gezocht wat het nou zou kunnen zijn, maar ik kom der echt niet meer uit dus ik installeer win xp wel gewoon opnieuw makkelijkste oplossing denk ik :) . Bedankt voor jullie hulp.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Je haalt 2 totaal verschillende technieken door elkaar. Javascript heeft nul komma niets te maken met Java. Javascript is niet iets wat je kunt weggooien en opnieuw kunt installeren.

Rechts onderin Internet Explorer staat een wereldbolletje met hiernaast "Internet". Dubbelklik het wereldbolletje en zet de schuif die je ziet op het Standaard niveau.
Hitmanpro en andere programma's gooien die schuif wel eens hoger ivm bepaalde risico's die het standaard niveau met zich mee kan brengen.

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Even voor de helderheid: werken nu alleen de sites die je noemt niet, of kun je nergens op komen?

• Debtor
alleen de site's die ik genoemd heb werken niet, en norton kan ik nu ook niet meer verder configureren. Ik had het opnieuw geinstalleerd, en als je voor het eerst een schermpje dat je norton kan registreren enzo en hetbegint met een scherm met wat het inhoud enzo. Je moet dan op next klikken maar dan gebeurt en niks meer kan er 100 keer op klikken maar totaal niks :? . En hij staat trouwens gewoon op standaart niveau.

Verwijderd

Ik vermoed dat er meer aan de hand is omdat het niet alleen wat problemen zijn in IE waar je niet op komt...

Kun je wat achterhalen uit je logfiles mbt je problemen met IE en antivirus?

Verwijderd

Als help en ondersteuning niet blijkt te werken kan het ook aan een uitgeschakelde service liggen.

Start->uitvoeren->services.msc.

Sorteren op "uitgeschakeld".

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met de SP1-cd de bestanden terugzetten: Start > Uitvoeren >
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf , en dan even SP2 opnieuw installeren, alle Windows updates eroverheen en klaar :)

[ Voor 31% gewijzigd door sanfranjake op 10-08-2005 21:30 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Debtor
sanfranjake schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:29:
Met de SP1-cd de bestanden terugzetten: Start > Uitvoeren >
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf , en dan even SP2 opnieuw installeren, alle Windows updates eroverheen en klaar :)
Misschieb beetje domme vraag, maar kan ik dat gewoon doen zonder dat er bestanden verloren gaan? Wil het wel effe zeker weten hehe

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb je al gewoon je ie cache is geleegt?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Het is denk ik een virus dat Norton niet herkend heeft.

Internet Explorer doet raar -> Virus is daarmee zonder melding binnen gehaald.
Norton doet het half --> Virus zoekt naar anti-virii scanners op je PC en probeert ze te killen. Wat in dit geval resulteerde in een corrupte norton.

Download eens Mc. Afee Stinger en vertel ons of het wat opleverde.

Over firefox:
Het zou btw wel kunnen dat er gewoon geen plugin bestaat voor die DirectShow meuk.
Welke extensie hebben die filmpjes die je wilt afspelen? Gebruik hier google eens voor.

[ Voor 23% gewijzigd door DeMoN op 11-08-2005 10:42 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Debtor
DeMoN schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:40:
Het is denk ik een virus dat Norton niet herkend heeft.

Internet Explorer doet raar -> Virus is daarmee zonder melding binnen gehaald.
Norton doet het half --> Virus zoekt naar anti-virii scanners op je PC en probeert ze te killen. Wat in dit geval resulteerde in een corrupte norton.

Download eens Mc. Afee Stinger en vertel ons of het wat opleverde.

Over firefox:
Het zou btw wel kunnen dat er gewoon geen plugin bestaat voor die DirectShow meuk.
Welke extensie hebben die filmpjes die je wilt afspelen? Gebruik hier google eens voor.
Dit kreeg ik te zien toen ie klaar was met scannen.:

Scan initiated on Thu Aug 11 12:51:01 2005
Number of clean files: 152040

Het zou idd best kunne dat er een virus stiekem binnen is gekomen, maar als ik hem er dus niet af krijg zit er niet anders op dan een reboot. En als dat gaat gebeuren koop ik effe een 2e HD want heb geen zin om weer 10 dvd's te branden als backup. Had ik een paar maanden geleden ook al gedaan niet echt een succes.

• Debtor
Ik wou net effe bestanden kopieren, kreeg ik opeens een meldig van SOD_KG.exe kan niet kopieren toegang is geweigerd. En tergelijkertijd komt norton met een virus melding in dat zelfde bestand met als virus naam Bloodhound.W32.EP. Daaronder staat weer Unable to repair this file. Ik klik dan op ok bi norton en krijg dan nog een scherm met hetzelfde alles dan acces to the file was denied.
En dan nog een aantal keer.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Debtor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:50:
Ik wou net effe bestanden kopieren, kreeg ik opeens een meldig van SOD_KG.exe kan niet kopieren toegang is geweigerd. En tergelijkertijd komt norton met een virus melding in dat zelfde bestand met als virus naam Bloodhound.W32.EP. Daaronder staat weer Unable to repair this file. Ik klik dan op ok bi norton en krijg dan nog een scherm met hetzelfde alles dan acces to the file was denied.
En dan nog een aantal keer.
Zorg eerst ff dat dat virus niet meer gaat opstarten.

Post hier eens een HijackThis log.. dan hebben we meteen veel info over de entries in je systeem :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Debtor
Hier is me log, aardig lijstje hehe.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:28:58, on 11-8-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\admin\Bureaublad\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Snelkoppeling naar eigenschappenvenster voor High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IS CfgWiz] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\cfgwiz.exe /GUID NIS /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: BL Clock.lnk = C:\Program Files\Stardock\Object Desktop\DesktopX\Widgets\BL Clock.exe
O4 - Startup: Clear meter bar.lnk = C:\Program Files\Stardock\Object Desktop\DesktopX\Widgets\Clear meter bar.exe
O4 - Startup: Stardock ObjectDock.lnk = C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~2\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.m...eb_site.cab?1119005620703
O20 - Winlogon Notify: MCPClient - C:\Program Files\Common Files\Stardock\mcpstub.dll (file missing)
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Sandra Data Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Program Files\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Weinig raars aan te zien.
Gooi maar eens door deze site heen:
http://hjt.iamnotageek.com/

Alles wordt gezien als normale app.

• Debtor
Ik zit toch gewoon te denken om me pc te lege, alleen ik zat net te denken. Ik heb 2 partities en ik dacht als ik nou alles wat ik wil bewaren op het 2e deel zet kan ik dan deel 1 gewoon formateren zonder dat ik iets van het 2e deel kwijt raak? En op deel 1 dan gewoon windows xp weer installeer.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Debtor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:56:
Ik zit toch gewoon te denken om me pc te lege, alleen ik zat net te denken. Ik heb 2 partities en ik dacht als ik nou alles wat ik wil bewaren op het 2e deel zet kan ik dan deel 1 gewoon formateren zonder dat ik iets van het 2e deel kwijt raak? En op deel 1 dan gewoon windows xp weer installeer.
Ja dat kan maar 1 foutje maken in de setup en je bent al je partities kwijt :P
Fik gewoon een DVD. (en test die!)

• Debtor
Fik gewoon een DVD. (en test die!)[/quote]

Ja een dvd zal makkelijker zijn maar niet als het er ruim 5 worden dat vind ik dan ook weer zonde. Maar dat moet toch niet zo moeilijk zijn, hoop ik dan. Ik weet niet of er nog iemand is die me daar meer over kan vertellen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Debtor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:06:
Fik gewoon een DVD. (en test die!)
Ja een dvd zal makkelijker zijn maar niet als het er ruim 5 worden dat vind ik dan ook weer zonde. Maar dat moet toch niet zo moeilijk zijn, hoop ik dan. Ik weet niet of er nog iemand is die me daar meer over kan vertellen.[/quote]

- Zet het tijdelijk op een andere hardeschijf
- Zet het tijdelijk op een externe hardeschijf
- Zet het tijdelijk op een netwerk share
- Zet het tijdelijk op een andere partitie en let gewoon goed op ;)

• Debtor
DeMoN schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:08:
[...]

Ja een dvd zal makkelijker zijn maar niet als het er ruim 5 worden dat vind ik dan ook weer zonde. Maar dat moet toch niet zo moeilijk zijn, hoop ik dan. Ik weet niet of er nog iemand is die me daar meer over kan vertellen.
- Zet het tijdelijk op een andere hardeschijf
- Zet het tijdelijk op een externe hardeschijf
- Zet het tijdelijk op een netwerk share
- Zet het tijdelijk op een andere partitie en let gewoon goed op ;)[/quote]

Ik wil voor die laatste optie gaan maar ik m oet echt zeker weten dat het niet fout kan gaan he :P . Sorry dat ik zoveel zeur, maar kan je ook aangeven waar ik dan precies op moet letten?. Ik heb ene tijd geleden me heel me hd geformateert maar hoe dat precies allemaal ging weet ik niet meer hehe

Verwijderd

Windows op een partitie installeren moet je toch echt wel via google kunnen vinden...

let er bij de installatie goed op welke partitie je weggooid en welke niet...
Ga in geen geval een installatie over je oude windows doen... dat raadt ik je niet aan 8)7

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wow, wat een zooi in die HJT log. Geen vreemde dingen, maar wel extreem veel programma's die nutteloos opstarten :D. Je pc start nu zeker traag op?

Als je toch windows opnieuw gaat installeren: Probeer dan meteen met nLite je eigen XP cd te maken inclusief sp2 + je eigen instellingen erop (gaat allemaal via een simpele wizard). En verdiep je eens in Ghost om backups mee te maken. Scheelt je later zeeën van tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door dr snuggles op 11-08-2005 22:18 ]

Pagina: 1