Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop met de volgende specs. Echter ik kan er geen vinden die aan mijn wensen voldoet. Wellicht hebben jullie tips voor mij. Mijn voorkeursmerk is toch wel een Acer denk ik. toch kwaliteit, maar niet de prijs van Toshiba.
Mijn eisen voor de laptop.
min 80 Gb harde schijf
min 1 GB geheugen
cpu. sja centrino of turion (centriono is toch wel beter he?)
accu: uurtje of 3 mee.
beeldscherm: lekker hoge resolutie. 1280*800 vind ik wat laag. liever hoger.
Mijn probleem is dat ik met deze eisen vaak bij de dure laptops zoals de Ferari uit kom. Terwijl ik helemaal niet zo'n beest van een VGA kaart nodig heb. Wel wil ik een hoge resolutie op mijn laptop en moet hij stil, en koel zijn. Ik vind het erg lastig om een laptop te vinden. Ook de 1 GB is lastig. zeker als ik dit standaard er wil hebben.
Misschien hebben jullie tips. of evt toch andere merken waar ik eens naar kan kijken.
hoe presteert trouwens een centriono 1.7 ghz in vergelijking met een p4 2.4 desktop cpu?
Mijn eisen voor de laptop.
min 80 Gb harde schijf
min 1 GB geheugen
cpu. sja centrino of turion (centriono is toch wel beter he?)
accu: uurtje of 3 mee.
beeldscherm: lekker hoge resolutie. 1280*800 vind ik wat laag. liever hoger.
Mijn probleem is dat ik met deze eisen vaak bij de dure laptops zoals de Ferari uit kom. Terwijl ik helemaal niet zo'n beest van een VGA kaart nodig heb. Wel wil ik een hoge resolutie op mijn laptop en moet hij stil, en koel zijn. Ik vind het erg lastig om een laptop te vinden. Ook de 1 GB is lastig. zeker als ik dit standaard er wil hebben.
Misschien hebben jullie tips. of evt toch andere merken waar ik eens naar kan kijken.
hoe presteert trouwens een centriono 1.7 ghz in vergelijking met een p4 2.4 desktop cpu?