Beste tweakerds,
Eergisteren is tot mijn vreugde mijn nieuwe systeem afgeleverd na alles aan gesloten te hebben blijf ik probleem na probleem ondervinden.
De meeste heb ik kunnen oplossen maar dit probleem daar word ik gek van.
Steeds als ik Windowx XP wil instaleren op een schoon systeem, HD is zelfs niet eens geformateerd.
Dan lukt het niet omdat na het laden, van de drivers van WIN XP en voor het format schermpje ik een BSOD en de volgende error krijg.
pfn-file-list-corrupt.
Daarnaast had ik zoals je hieronder al leest, een andere hardeschijf met WIN XP erop erin gestoken.
Hij kan het een stukje laden en daarna blijft hij hangen en daaropvolgende valt het toetsenbord en de USB poorten uit.
Wat ik al heb gedaan?
www.google.nl
De search van tweakers.net
Alles gehermonteerd
Ander geheugen
Andere hardeschijf waar windows al opstaat.
Jullie om kundig advies vragen.
Wat ik nog moet doen
Memtest 86+ draaien.
Eens goed gaan rondrennen en paniek zaaien
Met vriendelijke groet,
Bjorn
Eergisteren is tot mijn vreugde mijn nieuwe systeem afgeleverd na alles aan gesloten te hebben blijf ik probleem na probleem ondervinden.
De meeste heb ik kunnen oplossen maar dit probleem daar word ik gek van.
Steeds als ik Windowx XP wil instaleren op een schoon systeem, HD is zelfs niet eens geformateerd.
Dan lukt het niet omdat na het laden, van de drivers van WIN XP en voor het format schermpje ik een BSOD en de volgende error krijg.
pfn-file-list-corrupt.
Daarnaast had ik zoals je hieronder al leest, een andere hardeschijf met WIN XP erop erin gestoken.
Hij kan het een stukje laden en daarna blijft hij hangen en daaropvolgende valt het toetsenbord en de USB poorten uit.
Wat ik al heb gedaan?
www.google.nl
De search van tweakers.net
Alles gehermonteerd
Ander geheugen
Andere hardeschijf waar windows al opstaat.
Jullie om kundig advies vragen.
Wat ik nog moet doen
Memtest 86+ draaien.
Eens goed gaan rondrennen en paniek zaaien
Met vriendelijke groet,
Bjorn