Mediaplayer speelt niks van het internet af.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-08 18:07

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Ik hoop dit iemand roept: "Dan moet je ??? aanvinken, sukkel!" En het probleem dan verholpen is...

Maargoed, m'n ouders hebben kuren met hun mediaplayer: Als je iets van het internet wil afspelen dan doet hij dat niet, zelfs niet een simpele mp3. Alles wat lokaal staat pikt hij wel. Ik vermoed dat ergens iets fout staat, maar ik kom er niet achter....

Dit is de mededeling die je kijgt, met alleen een "sluiten" venster:
Kan het bestand niet afspelen. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt, plaatst u de kaart in het station.

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:26

tweakraiser

I have such sites to show you

Het zou kunnen dat er een firewall geinstalleerd is en dat die het verkeer blockt (heb je sowieso wel verbinding met het internet).
Maar vertel eerst eens wat je zelf hebt geprobeert?

Strava | Webdesign

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
check anders ff bij: Tools --> Options en dan het tabblad Network.

Kijk of daar de benodigde vinkjes aan staan.

• Malloot

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Ik heb in de venstertjes gekeken of er iets fout zou kunnen staan en bij tabblad netwerk wat geprobeerd..

Er is wel een router aangesloten, maar dat kan het niet zijn, want via draadloos netwerk doet andere computer het wel (de Mediaplayer dus)... En ja, er is internet ;-)

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
Probeer anders eens hetvolgende:
- update je Media player naar de nieuwste versie (of werkt dat ook niet?)
- ga op zoek naar codec packs en installeer die

• Malloot

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Dank, maar het is de nieuwste, en codec packs heb ik ook al eens geinstalleerd, maar daar kan het niet aan liggen want exact hetzelfde bestand (audio, video etc.) speelt hij wel af als je zegd "doel opslaan" en dan van de schijf afspeelt.

Verwijderd

Wat staat er op het tabblad network onderin bij proxy (voor HTTP / MMS / PTSP) ?

• Malloot

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Ik heb bij alledrie "autodetect", "browser" en "geen" geprobeerd, maar het helpt niet. Ik denk dat ik 'm gewoon opnieuw ga installeren.

• Malloot

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Onder het tabblad "speler" stond "verbinding met het internet maken" uitgevinkt.
Lalalaaaaaaaaa |:(

Dat was dus alles...
Pagina: 1