[McAfee Spamkiller] account gedelete, mail weg?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:14
O.K. Ik wilde Spamkiller uitschakelen omdat de spamfilter van Thunderbird voor mij prettiger werkte. Dus ik delete vrolijk mijn account in Spamkiller.

Helaas ben ik dus ook mijn mail kwijt die Spamkiller al had binnengehaald. Opnieuw het account aanmaken heeft geen zin. En Thunderbird ziet (uiteraard) ook geen mail op de localhost, nog op de mailserver zelf (wat logisch zou moeten zijn, aangezien Spamkiller deze binnenhaalt.).

Is er een manier om de verdwenen mail weer terug te halen?

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-08 23:41

Clush

Do as I say...

heb je spamkiller ook gedeïnstallerd? zoniet, dan is er een backup-tool... alleen de link op de mcafee site is dood... moet je zelf maar even zoeken.

ook kan je even in deze map kijken:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\McAfee\SpamKiller\Users

of daar je e-mail te vinden is.
gebruik zelf geen spamkiller, dus misschien is er iemand die je beter kan helpen...

... not as I do.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:14
In de mappen "Front" en "Back" is niets te vinden, wel in de root van "Users" een hoop .dct ( DALiM LiTHO Continuous Tone Bitmap :? )bestanden. Helaas krijg ik deze nergens mee geopend.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem!

In het tabblad accepted emails stonden een hoop mails, maar die heb ik nooit in mn client gezien...ik wilde voor deze account dus de spamfilter uitzetten en nu ben ik ook alle mails kwijt.

De mails moeten inderdaad in de directory:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\McAfee\SpamKiller\Users\{1}\front of
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\McAfee\SpamKiller\Users\{1}\back
staan, waarbij {1} bij mij 1 was, kan misschien ook een andere naam hebben?

De oplossing:

Download een programma om files mee te recoveren: bijvoorbeeld Recover My Files.
Laat deze zoeken naar verwijderede *.eml bestanden, en dan kun je ze misschien recoveren, bij mij lukte dit echter niet, dus heb ik de text die in de preview mode van dat programma stond gekopieerd en opgeslagen als *.eml bestand, daarna geimporteerd in mijn mailclient.

Misschien dat dit voor jou ook werkt!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 11:21 ]