Ik ben na 'n tijd PHP'en, met 'n vleugje C++ zo nu en dan, aan de slag gegaan met Java.
En ja, daarvoor heb ik 'n boek gehaalt.
Ik ben enthousiast begonnen met leren over applets en zag dat je de width & height van de <applet> tag in de HTML pagina, de grootte van de applet zelf dus, kunt ophalen met getSize.
Alleen wil dat niet werken
Ja, aDim wordt gedefineerd:
De reden dat ik dit wil weten is om te bepalen waar op het veld iets is, en het volgens het boek ook moet kunnen!
Het probleem is dat zoeken niets heeft opgeleverd omdat ik het goed lijk te doen.
Ook de compiler geeft geen commentaar
En als iemand even snel wil melden hoe je 'n applet direct stopt, doe dat dan ook maar
En ja, daarvoor heb ik 'n boek gehaalt.
Ik ben enthousiast begonnen met leren over applets en zag dat je de width & height van de <applet> tag in de HTML pagina, de grootte van de applet zelf dus, kunt ophalen met getSize.
Alleen wil dat niet werken
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| // Get window size
Dimension d = getSize( );
// Width bigger than 0?
if( d.width > 0 )
{
// Save width and set startup x-pos
this.aDim[0] = d.width;
this.aDim[2] = d.width / 2;
}
// Height bigger than 0?
if( d.height > 0 )
{
// Save height and startup y-pos
this.aDim[1] = d.height;
this.aDim[3] = d.height / 2;
} |
Ja, aDim wordt gedefineerd:
code:
1
| private int[] aDim = { -1, -1, 0, 0 }; |
De reden dat ik dit wil weten is om te bepalen waar op het veld iets is, en het volgens het boek ook moet kunnen!
Het probleem is dat zoeken niets heeft opgeleverd omdat ik het goed lijk te doen.
Ook de compiler geeft geen commentaar
En als iemand even snel wil melden hoe je 'n applet direct stopt, doe dat dan ook maar