Toon posts:

Speedfan v 4.25 is een optie kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb net speedfan 4.25 geinstalleerd, ik kwam van versie 4.23. Velen onder ons gebruiken dit progje om de fans wat stiller te krijgen.

Echter mis ik opeens, in mijn inziens, 1 van de meest handigste functies. (jammer genoeg heb ik de setup van versie 4.23 niet meer). Je kon ergens (bij configure dacht ik) instellen dat als een sensor een bepaalde temp. overschrijd, dat de desbetreffende fan op 100% gaat draaien.

Ik heb me al rot gezocht waar deze functie heen is. Zie ik iets over het hoofd of heeft de maker ze gewoon weggelaten. Wie de setup van 4.23 toevallig nog heeft mag me dit altijd laten weten.

alvast bedankt! Jeroen.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Als je gewoon max speed op 100% zet en de betreffende temp overschrijdt de ingestelde waarde gaat hij toch gewoon naar 100% speed.

Als je bereikbaar wil zijn, zul je toch iets van contact info in je profiel moeten vermelden

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:23:
Als je gewoon max speed op 100% zet en de betreffende temp overschrijdt de ingestelde waarde gaat hij toch gewoon naar 100% speed.

Als je bereikbaar wil zijn, zul je toch iets van contact info in je profiel moeten vermelden
Kan ik eens proberen, de vorige speedfan had de neiging veel te hoog te draaien als ik dat probeerde. Mss is het opgelost. :) bedankt voor de tip!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Die heb ik nog, maar deze mirror vinden kostte ook weinig moeite :

ftp://ftp.freenet.de/pub/...an/installspeedfan423.exe

[ Voor 21% gewijzigd door Mentalist op 06-08-2005 21:46 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt W3ird_N3rd ik heb echt wel gezocht hoor maar elke site forwarde naar de site van de maker...

Heel erg bedankt die 4.23 werkt zoveel beter voor mij :*)

probleempje opgelost!