[noobs] Nieuw topic, vertel het een week van tevoren....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goed verstopt en nogal stil is er een nieuw topic verschenen, namelijk:
TMF FAQ

Aangezien er toch wel wat moeite van vml Botoo en Kex ingestoken is, wil ik het werkstuk iig huldigen met dit topic. Uiteraard mag men meehuldigen, vragen stellen of andere gemier in dit topic neerplempen.

* Delerium denkt dat er best wel veel nuttige info vernieuwd en toegevoegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
leuke molice picture zeg :)

mooie en nuttige faq, hulde. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ben niet een erg fanatieke moddereter maar ik vind het altijd wel interessant om het te volgen. Heb dus ook even de moeite genomen de FAQ door te nemen. Niet echt secuur, dat doe ik wel als ik weer nuchter ben :+ Maar ik kwam dus het volgende tegen:
Suggesties zijn van harte welkom, maar zoeck van tevoren wel of de discussie al niet vaker is gevoerd
zoeck = zoek
Grappig : De reactie werkt op lachspieren, maar niet meer dan dat. Maximale score van "grappig" bedoelde reacties is +2.
Ik neem aan dat je bedoeld dat een grappig beoordeling niet boven de +2 zou moeten komen? Ik heb wel eens reacties op +3 grappig zien staan namelijk
Als dat te lang duurt (We're talking hour's here ) is TMF de beste weg.
hour's here ) = hours here) (' weg en spatie voor ) weg)

Goeie FAQ touwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

+5 ongeevenaard.....

Nu weet ik eindelijk hoe het moet.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

JoetjeF schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 00:48:
Ben niet een erg fanatieke moddereter maar ik vind het altijd wel interessant om het te volgen. Heb dus ook even de moeite genomen de FAQ door te nemen. Niet echt secuur, dat doe ik wel als ik weer nuchter ben :+ Maar ik kwam dus het volgende tegen:

[...]
zoeck = zoek
Was eigenlijk meer een woord 1-2tje tussen mij en bo. Heb er maar *-tje omheen gezet. ;)
[...]
Ik neem aan dat je bedoeld dat een grappig beoordeling niet boven de +2 zou moeten komen? Ik heb wel eens reacties op +3 grappig zien staan namelijk
Op het moment dat een reactie op +2 staat is de +1 grappig tag niet meer beschikbaar. Met +1 ondergewaardeerd valt het wel op te krikken.
[...]
hour's here ) = hours here) (' weg en spatie voor ) weg)

Goeie FAQ touwens :)
check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie FAQ, ik vind alleen dat deze (en zeker de puntentelling FAQ) een beetje diep weggestopt zitten.

Klein puntje nog: Ik zou de nederlandse wikipedia gebruiken voor Godwin's wet en Reductio ad Hitlerum. Mn engels is goed zat, maar tweakers legt er toch wel de nadruk op een nederlandstalige site te zijn.
Pagina: 1