Ik heb hier een IR afstandsbediening met USB voor de PC.
Als ik de ontvanger inplug, wordt deze meteen door windows geinstalleerd en werkt het ook meteen.
Ik heb er zelf geen drivers voor, maar is het mogelijk een andere toets op te geven per knop?

Als ik op
druk wordt er aan mijn systeem CTRL + P doorgegeven, terwijl ik dat wil veranderen in bijv. ALT + SHIFT + P.
Ik kan nergens in het systeem iets veranderen namelijk. Zou bij god niet weten welk type het ding is. Zat bij m'n ASUS TV/FM 7135.
Gebruik Windows XP Prof. SP2. Bij Hardware > Eigenschappen van deze "USB Human Interface" kan ik ook niks aanpassen.
Als ik de ontvanger inplug, wordt deze meteen door windows geinstalleerd en werkt het ook meteen.
Ik heb er zelf geen drivers voor, maar is het mogelijk een andere toets op te geven per knop?

Als ik op
druk wordt er aan mijn systeem CTRL + P doorgegeven, terwijl ik dat wil veranderen in bijv. ALT + SHIFT + P.Ik kan nergens in het systeem iets veranderen namelijk. Zou bij god niet weten welk type het ding is. Zat bij m'n ASUS TV/FM 7135.
Gebruik Windows XP Prof. SP2. Bij Hardware > Eigenschappen van deze "USB Human Interface" kan ik ook niks aanpassen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 20:53 . Reden: wrom lees je dit nu weer dan :/ ]