Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar mp3 spelers die geschikt zijn voor het beluisteren van audiobooks. Hiermee bedoel ik het volgende:

- mogelijkheid fast forwarding/rewinding (dus een paar seconden vooruit/achteruit kunnen)
- na onderbreking van het afspelen van een bestand moet de mp3 player weer op hetzelfde punt verder kunnen gaan
- sorteren van bestanden (bijv. chapter 1 t/m chapter 15 in de juiste volgorde afspelen)

Aanbevelingen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 21:57 ]

Verwijderd

de iPod natuurlijk maar dat is een duur grapje voor alleen maar audio books of je moet er een heleboel hebben dan is een iPod weer extreem handig.

ik beluister zelf ook audi books op m'n iPod je kan gewoon playlists aan maken en daar de chapters in soorteren erg handig dus en je kan heel erg gemakkelijk heen en weer spoelen.
en je kan je iPod uitzetten en later weer gewoon verder luisteren waar je was gebleven als je hem weer aanzet.

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

De samsung C1/MT6 lijkt me hier wel geschikt voor, je kan instellen hoeveel deze moet skippen van 1 seconden tot 1:30 minuut dacht ik. Ook heeft deze resume, en met een penlite doet deze 40 uur. Ook als je een paar boeken verwisselt onthoud deze waar je bent gebleven, ook waar in het bestand. Stuk goedkoper dan de ipod :)

[ Voor 10% gewijzigd door Worldwide op 06-08-2005 23:56 ]

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een ipod is natuurlijk wel ultiem hiervoor.

Heb de hobbit in de winter geluisterd, ben nu bezig met lotr