Ik heb een autoradio die ik in wil bouwen in een kadett.
Ik heb em net getest bij een andere auto waar al een ISO
stekker in zit en daar deed de radio goed. In mijn kadett
zit namelijk geen iso stekker maar alleen een
+ kabel
- kabel
memory kabel
antenne kabel
speaker kabels
ik heb een radio aansluitkabel gekocht en heb de + met + verbonden - met -, memory met memory. De speakers zijn ook aan gesloten maar dat doet er nu nog niet toe. Want de radio gaat niet aan. Ik heb hem niet op geschakelde + omdat dat bij mij oude kadettje nog geen kabel van licht. Maar wat kan er nu fout zijn ? De radio zou toch al moeten doen als er + en - op zit. Op de stekker van de radio zit ook nog een kabel met (car lightning en een kabel van antenne power of zoiets. Maar die hoeven toch niet persee aangesloten te worden? Wie kan me helpen
Ik heb dus een iso stekker gekocht die ik verbind met losse kabels van de auto:
- Constante + met + van ISO stekker
-Massa met ''ground'' van ISO stekker
-Memory op memory
-in de iso stekker zitten dus weer 2 stekkers waarvan 1 met de net genoemde kabels
daar zit nog een draad aan die Power Antenna heet (geel).. moet deze aangesloten zijn om de radio te laten werken of zo?
Wie weet wat ik fout doe?
Ik heb em net getest bij een andere auto waar al een ISO
stekker in zit en daar deed de radio goed. In mijn kadett
zit namelijk geen iso stekker maar alleen een
+ kabel
- kabel
memory kabel
antenne kabel
speaker kabels
ik heb een radio aansluitkabel gekocht en heb de + met + verbonden - met -, memory met memory. De speakers zijn ook aan gesloten maar dat doet er nu nog niet toe. Want de radio gaat niet aan. Ik heb hem niet op geschakelde + omdat dat bij mij oude kadettje nog geen kabel van licht. Maar wat kan er nu fout zijn ? De radio zou toch al moeten doen als er + en - op zit. Op de stekker van de radio zit ook nog een kabel met (car lightning en een kabel van antenne power of zoiets. Maar die hoeven toch niet persee aangesloten te worden? Wie kan me helpen
Ik heb dus een iso stekker gekocht die ik verbind met losse kabels van de auto:
- Constante + met + van ISO stekker
-Massa met ''ground'' van ISO stekker
-Memory op memory
-in de iso stekker zitten dus weer 2 stekkers waarvan 1 met de net genoemde kabels
daar zit nog een draad aan die Power Antenna heet (geel).. moet deze aangesloten zijn om de radio te laten werken of zo?
Wie weet wat ik fout doe?