[feat]Auto bookmark bij opvolgend topic

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Hoi createurs van het mooie GoT forum.

Ik volg redelijk veel threads die uit meerdere delen bestaan. Indien een deel (meestal na 1000 posts) gesloten wordt, dan wordt er met een linkje verwezen naar een volgende thread. Indien je een paar dagen niet achter je pc zit valt je niet meer in je bookmarks op dat het topic gesloten is en dat je een ander thread moet toevoegen . Ik ben op deze manier al verscheidene topics uit het oog verloren.

Mijn vraag is derhalve, is het mogelijk om naast een thread te bookmarken de gebruiker de mogeljikheid te geven om ook opvolgende threads automatisch te laten bookmarken.

Een voorbeeld is Solo testcasefoto's - om van te leren
Deze zit nu bijna vol, als ik met vakantie ga en terug kom is deze reeds afgesloten en naar pagina 2 van mijn bookmarks verdwenen. Niets valt mij op, totdat ik toevallig de nieuwe thread tegen kom in de active topics en hem dan toevoeg.

Lang verhaal, alles om het probleemje duidelijk te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 12-08-2005 09:16 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Ik vraag me af of dat wel mogelijk is. Want hoe moet react weten welk topic het opvolgende topic is?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dit vraagt ook om keuzeboxjes bij het bookmarken (of een pref) voor de opties 'automatisch opvolgende topic bookmarken?' en zo ja 'automatisch deze bookmark verwijderen indien opvolger gebookmarked?', voor de mensen die hun bookmarks een beetje georganiseerd willen houden. ;)

Het devwerk voor deze koppeling van topics zou wel nog een extra feature met zich mee kunnen brengen: standaard 'vorige deel' en 'volgende deel' links.
Morax schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:15:
Ik vraag me af of dat wel mogelijk is. Want hoe moet react weten welk topic het opvolgende topic is?
Er moet inderdaad extra data de DB in bij het sluiten van een deel. De moderator zou bijvoorbeeld de link naar de opvolger zoals hij/zij die in de sluitpost gaat zetten ook in een nieuw adminveldje kunnen invullen. Sterker nog, je zou zelfs de sluitpost automatisch kunnen laten genereren op het moment dat er een opvolgtopic wordt aangewezen en het messageveld leeg is.

[ Voor 46% gewijzigd door Voutloos op 06-08-2005 18:24 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Imho weet je bij dergelijke topics dat ze hard kunnen lopen. Dus periodiek controleren of de bookmarks nog kloppen zou dan toch niet zo moeilijk zijn. Als je het topic dan ineens niet meer volgt omdat ie niet in je bookmarks opduikt vond je het blijkbaar niet interessant genoeg om actief te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij gaat dat niet lukken.
Ik heb namelijk een desgelijk topic geopend : [rml][ feat]Bookmarks automatisch updaten[/rml]
chem schreef op maandag 05 april 2004 @ 15:57:
React snapt echt niet hoe deel 5 volgt op deel 4. Dus nee, het kan niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 08-08-2005 19:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
ACM schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 01:14:
Imho weet je bij dergelijke topics dat ze hard kunnen lopen. Dus periodiek controleren of de bookmarks nog kloppen zou dan toch niet zo moeilijk zijn. Als je het topic dan ineens niet meer volgt omdat ie niet in je bookmarks opduikt vond je het blijkbaar niet interessant genoeg om actief te volgen?
"Dat kun je zelf ook wel" vind ik IMHO niet een argument om iets niet te implementeren,
als het handig is en het kan, waarom zou je het dan niet doen?
outerspace schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:12:
Volgens mij gaat dat niet lukken.
Ik heb namelijk een desgelijk topic geopend : [rml][ feat]Bookmarks automatisch updaten[/rml]

[...]
hmm, great minds think alike ;)
Ik had gezocht, maar jouw topic niet gevonden. Dan houd het op.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tukk schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:44:
"Dat kun je zelf ook wel" vind ik IMHO niet een argument om iets niet te implementeren,
als het handig is en het kan, waarom zou je het dan niet doen?
Omdat het niet handig kan? Waarom veel tijd aan iets besteden als het toch weinig nut heeft en ook vrij eenvoudig met wat eigen moeite mogelijk is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
ACM schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:17:
[...]

Omdat het niet handig kan? Waarom veel tijd aan iets besteden als het toch weinig nut heeft en ook vrij eenvoudig met wat eigen moeite mogelijk is? :)
Dat zijn bookmarks in GoT toch ook, ik kan ze ook in Firefox bookmarken, als ik dan even op een andere pc zit, dan kan ik het met myReact ook wel vinden.

Ik denk dat ons verschil van kijk op de discussie de nut of onzin van mijn verzoek is. :)

Maar, het kan niet, dus het heeft geen nut om over het nut te praten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 08-08-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

offtopic:
Overigens kan een deel van dit probleem al opgelost worden met het voorstel in het volgende topic: Link van gesloten topic deel X naar vervolg topic deel X+1
Sla daar de crew eens om de oren met een paar steekhoudende argumenten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
r0b schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:28:
offtopic:
Overigens kan een deel van dit probleem al opgelost worden met het voorstel in het volgende topic: Link van gesloten topic deel X naar vervolg topic deel X+1
Sla daar de crew eens om de oren met een paar steekhoudende argumenten. ;)
Meestal wordt er wel netjes een X+1 - link gegeven in de laatste post, de nieuwe thread
vinden levert mij meestal geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ik niet snap, in je bookmarks zie je toch dat topics zijn gesloten plus aantal replies :?

Dan kan je zelf wel de conclusie trekken dat er een volgend deel aan zat te komen :)

Wil je het anders, dan gebruik je toch bijvoorbeeld de GoT Tracker versie 2.7! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 09-08-2005 09:20 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Je kan toch naar de bookmark gaan, heel simpel naar de /Last pagina en daar op de nieuwe link klikken en die bookmarken :?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Het kan wel:
Maak een tabel 'reeksen' aan met de volgende kolommen: reeksid, reeksnaam,reeksnummer

Je selecteert een reeks en hij kijkt automatisch, bij welk nummer je bent (door reeksnummer + 1 te nemen). Hij pakt de reeksnaam + het nummer en zet deze in de topiclist.
Op het moment dat reeksnummer wordt geupdate update je de bookmarks!

Veel werk, maar een mooie functie:
Topic toevoegen moet dan wel zo worden dat je OF een subject invult of uit een list een reeks selecteert.

Als je snapt wat ik bedoel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

Mischa_NL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:
Het kan wel:
Maak een tabel 'reeksen' aan met de volgende kolommen: reeksid, reeksnaam,reeksnummer

Je selecteert een reeks en hij kijkt automatisch, bij welk nummer je bent (door reeksnummer + 1 te nemen). Hij pakt de reeksnaam + het nummer en zet deze in de topiclist.

Topic toevoegen moet dan wel zo worden dat je OF een subject invult of uit een list een reeks selecteert.

Natuurlijk kán het wel, maar het is de vraag of het het waard is om half React om te bouwen voor deze functie.
Daarnaast zou dit impliceren dat heel insert_topic veranderd zou moeten worden, en het aantal 'deel X' topics is nou ook weer niet zo groot dat dit opweegt tegen het aantal topics die dit niet eens nodig hebben, lijkt mij.
En als er consistent met de sluitmessages wat betreft 'deel X' topics omgegaan wordt kan daar best altijd een linkje staan (denk ik). En dat je dan soms bij deel 1 begint en bij deel 18 uitkomt is dan jammer maar helaas, zoveel tijd kost dat ook weer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door r0b op 12-08-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mischa_NL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:39:
Het kan wel:

En wie gaat de koppeling maken tussen het oude en nieuwe topic :?

Je vergeet even, voor het gemak, dat een nieuw deel niet automagisch meteen wordt aangemaakt na, of eerder dan, het sluiten van het oude topic ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet toch niet al te moeilijk zijn, een extra invoerveld in het modgedeelte ofzo waar een eventueel vervolgtopiclink in neergezet kan worden, moet niet zo moeilijk in te planten zijn op deze manier? Bovendien zetten veel mods in hun sluitmessage al een link naar een vervolg deel dus die extra invoerveld moet ook niet zoveel werk zijn :P eventueel kan het zelfs gekoppeld worden aan de sluitmessage zodat het geen extra werk hoeft te geven voor de mod :)

Om op basis van topictitle e.d. te gaan zitten kloten is het de feature niet waard lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:48:
Het moet toch niet al te moeilijk zijn, een extra invoerveld in het modgedeelte ofzo waar een eventueel vervolgtopiclink in neergezet kan worden, moet niet zo moeilijk in te planten zijn op deze manier? Bovendien zetten veel mods in hun sluitmessage al een link naar een vervolg deel dus die extra invoerveld moet ook niet zoveel werk zijn :P eventueel kan het zelfs gekoppeld worden aan de sluitmessage zodat het geen extra werk hoeft te geven voor de mod :)

Om op basis van topictitle e.d. te gaan zitten kloten is het de feature niet waard lijkt me :P
Heel goed idee d:)b

Mods hebben nu toch al niks te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
BtM909 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:40:
[...]

En wie gaat de koppeling maken tussen het oude en nieuwe topic :?

Je vergeet even, voor het gemak, dat een nieuw deel niet automagisch meteen wordt aangemaakt na, of eerder dan, het sluiten van het oude topic ;)
niet zo bijdehand aub. Lees en begrijp.

de reeksen tabel misschien?
Die is er dan toch neit voor niks. Deze houd topictitels bij + huidige reeksnummer ?
een extra tabel is niet eens nodig.
Maargoed, het KAN wel, maar of het het waard is is inderdaad een ander verhaal.
Een extra tabel is niet eens nodig.

Je voegt een kolom reeksnummer toe (oid).
Je kijkt bij insert topic, naar alle reeksen in het betreffende forum. Deze herken je aan dat er in de reeksnummer kolom een getal staat.
Je selecteert de reeks uit een dropdown. insert het topic.
Vraag het oude reeksnummer op aan de hand van de geselecteerde reeks en doe dit plus 1.
Deze zet je op zichzelf weer in de database als subject!

In forumdisplay doe je gewoon subject & " " & reeksnummer.

[ Voor 4% gewijzigd door Mischa_NL op 12-08-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

Mischa_NL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:21:
[...]
niet zo bijdehand aub. Lees en begrijp.

de reeksen tabel misschien?
Die is er dan toch neit voor niks. Deze houd topictitels bij + huidige reeksnummer ?
een extra tabel is niet eens nodig.
Maargoed, het KAN wel, maar of het het waard is is inderdaad een ander verhaal.
Een extra tabel is niet eens nodig.

Je voegt een kolom reeksnummer toe (oid).
Je kijkt bij insert topic, naar alle reeksen in het betreffende forum. Deze herken je aan dat er in de reeksnummer kolom een getal staat.
Je selecteert de reeks uit een dropdown. insert het topic.
Vraag het oude reeksnummer op aan de hand van de geselecteerde reeks en doe dit plus 1.
Deze zet je op zichzelf weer in de database als subject!

In forumdisplay doe je gewoon subject & " " & reeksnummer.
Kom ik eigenlijk weer tot dezelfde conclusie als eerder.
Het kán wel, dat zal chem & co ook wel weten. De vraag is of het wenselijk is.
En insert_topic ombouwen voor 1 bepaald topic - die niet eens de overhand heeft op GoT - lijkt mij niet wenselijk.
Wellicht dat crisp hier iets over kan zeggen?
r0b schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:45:
[...]

Natuurlijk kán het wel, maar het is de vraag of het het waard is om half React om te bouwen voor deze functie.
Daarnaast zou dit impliceren dat heel insert_topic veranderd zou moeten worden, en het aantal 'deel X' topics is nou ook weer niet zo groot dat dit opweegt tegen het aantal topics die dit niet eens nodig hebben, lijkt mij.
En als er consistent met de sluitmessages wat betreft 'deel X' topics omgegaan wordt kan daar best altijd een linkje staan (denk ik). En dat je dan soms bij deel 1 begint en bij deel 18 uitkomt is dan jammer maar helaas, zoveel tijd kost dat ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jullie onderschatten de moeite die hierin gaat zitten. Er is weliswaar een F_Topics.LastMessageID; en dit valt te combineren met F_Bookmarks.TopicID en eventueel een custom preference om gesloten topics te updaten. Dit moet dan wel dmv een cronjob gebeuren of een custom actie bij het sluiten van een topic. Het TopicID in de laatste reply kan dan worden gebruikt om F_Bookmarks te updaten. Dergelijke functionaliteit zal echter relatief weinig gebruikt worden :)

Ander eenvoudig alternatief: grote-topics krijgen een alias waar de bookmark aan wordt gehangen. De moderator maakt vervolgens een redirect aan in het betreffende alias :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42
Dit soort problemen ontstaan eigenlijk alleen door het feit dat topics in delen in de database staan. Is het niet mogelijk om ze gewoon goed in de database te plaatsen en dan layout-technisch er een soort van delen van te maken? Want dit gaat een beetje een lapmiddel worden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich zou de beleidsbeslissing om topics niet meer op te splitsen ook een aardige zijn; de reden dat er ooit begonnen is met die grens is volgens mij niet meer aanwezig; en de layout is er op voorbereid. Evenwel is het vaak wel nuttig als bij grote topics om de 1000 posts een samenvatting komt van de tips en vragen uit vorige delen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Of gebruik maken van subcategorieen, zodat dergelijke "subfora" dat dergelijke ketens van topics zijn hun eigen consistente plekje krijgen.

Ik vind dat het kiezen voor implementatie-specifieke zaken geen optie is; dan moet GoT het zelf bouwen. net zoals het schop-een-modje forum vroeger ook gebruikt werkt, waar nu topicreports voor zijn; en usernotes onhandige custom fora vervangen.

Daarnaast zie ik het hele probleem niet; dergelijke massa-reply topics zijn totaal niet door te werken, en de idioot die achteraf nog 1k replies doorleest mag van mij opgesloten worden :P

Dus; het antwoord blijft "nee het kan niet", want de uren wegen totaal niet op tegenover de minimale extra functionaliteit. Dan zie ik meer in subcategorieen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chem schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:47:
Of gebruik maken van subcategorieen, zodat dergelijke "subfora" dat dergelijke ketens van topics zijn hun eigen consistente plekje krijgen.
Ondersteunt React subcategorieen dan? :+
Ik vind dat het kiezen voor implementatie-specifieke zaken geen optie is; dan moet GoT het zelf bouwen. net zoals het schop-een-modje forum vroeger ook gebruikt werkt, waar nu topicreports voor zijn; en usernotes onhandige custom fora vervangen.
Uiteraard; maar dat maakt het niet minder werk :)
Daarnaast zie ik het hele probleem niet; dergelijke massa-reply topics zijn totaal niet door te werken, en de idioot die achteraf nog 1k replies doorleest mag van mij opgesloten worden :P
Ik kan me wel voorstellen dat het handig is dat je eenvoudig door alle delen van een bepaalde reeks heen kan zoeken door 'zoek in dit topic' te gebruiken. Als er *iets* zou zijn waardoor je automagisch door de complete reeks topics heen zou kunnen zouken zou dat ook een probleem op kunnen lossen. :)
Dus; het antwoord blijft "nee het kan niet", want de uren wegen totaal niet op tegenover de minimale extra functionaliteit. Dan zie ik meer in subcategorieen.
Tnet kan het zelf bouwen :) Om het standaard in React te gaan bouwen om topics op te splitsen bij 1000 posts of een-of-andere vage check om bookmarks te gaan updaten als topictitels op elkaarvolgend lijken lijkt me ook geen goed idee ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc

Ik kan me wel voorstellen dat het handig is dat je eenvoudig door alle delen van een bepaalde reeks heen kan zoeken door 'zoek in dit topic' te gebruiken. Als er *iets* zou zijn waardoor je automagisch door de complete reeks topics heen zou kunnen zouken zou dat ook een probleem op kunnen lossen. :)
In principe zou de zoeken in topic functionaliteit ook hier gewoon voldoen zolang we maar stoppen met het sluiten en opnieuw openen van topics. Waarom doen we dit nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

djluc schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:03:
[...]
In principe zou de zoeken in topic functionaliteit ook hier gewoon voldoen zolang we maar stoppen met het sluiten en opnieuw openen van topics. Waarom doen we dit nog steeds?
Omdat het vaak wel nut heeft? Ik zou in de techfora niet erg blij zijn met topics die nog groter worden dan 1000 reacties. :) Even opnieuw beginnen in een nieuw topic heeft slechts voordelen in dergelijke topics :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
Spider.007 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:09:
[...]

Omdat het vaak wel nut heeft? Ik zou in de techfora niet erg blij zijn met topics die nog groter worden dan 1000 reacties. :) Even opnieuw beginnen in een nieuw topic heeft slechts voordelen in dergelijke topics :)
De nadelen zoals niet kunnen zoeken in het volledige topic en verspringende bookmarks zijn ook aanwezig. Er zijn dus niet "slechts voordelen." De voordelen zijn mij verder niet bekend behalve dat het vroeger vooral een layout kwestie was. Ik neem aan dat er wel degelijk andere voordelen zijn?

Ik zou persoonlijk namelijk door een groot topic, ook als het 1000 posts heeft, toch alleen maar via de topicsearch er doorheen lopen of het bijhouden. Dan klik je simpelweg op het rode mapje waardoor je ziet waar je gebleven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Spider.007 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:53:
Ander eenvoudig alternatief: grote-topics krijgen een alias waar de bookmark aan wordt gehangen. De moderator maakt vervolgens een redirect aan in het betreffende alias :)
Een alias heeft geen postcount en dus ook geen timestamp van de laatste post. De alias zal dus onderin je bookmarkslijst blijven staan, dus het topic volgen via de bookmarks is er dan ook niet bij. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voutloos schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Een alias heeft geen postcount en dus ook geen timestamp van de laatste post. De alias zal dus onderin je bookmarkslijst blijven staan, dus het topic volgen via de bookmarks is er dan ook niet bij. ;)
Dit is opgelost in React 1.9.4

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Dan lijkt mij de oplossing voor mijn probleem niet zo heel moeilijk,
geef iemand de keus een alias te bookmarken of alleen de huidige thread.

Met als verschil dat bij het sluiten van een thread de alias-bookmark wel wordt ge-update naar de nieuwe thread en de thread-bookmark niet. Het zal alleen wel extra werk/discipline vergen van de modjes bij het sluiten van een thread, maar aangezien de modjes nu ook netjes de X+1 sluit-post ook netjes toepassen moet dit ook kunnen, niet?

* Tukk heeft alleen nog nooit een alias gezien (denk ik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Spider.007 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:06:
[...]

Dit is opgelost in React 1.9.4
Zeer nuttige verbetering. :)
Tukk schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:31:
* Tukk heeft alleen nog nooit een alias gezien (denk ik) ;)
Fotografie tussen de stickies staat er eentje, tot react 1.9.4 nog herkenbaar aan de '-' bij aantal replies. :P (en altijd herkenbaar aan het a-icon en het vieze kleurtje indien gewijzigd in de active topics lijst :P )

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij mij is een ander topic met een request gesloten. Ik heb met een half oog dit topic doorgelezen (de technische zooi even overgeslagen). Er is natuurlijk discussie over het nut. Maar dat kun je van heel veel dingen zeggen (wat is het nut van Got :) )

Om toch een kleine bijdrage te doen (uit mijn topic):
Aan het volgende zat ik te denken: een subfora waarin grote topics zijn aangemeld. Je krijgt dan bv [Raad het plaatje aan de hand van een detailopname - volgen]. Je ziet dat het nr is vervangen door zoiets van volgen. Als je de titel aanklikt wordt je via een redirect doorgestuurd naar het meest actuele topic. Dit lijkt me via een simpel redirect commando goed te doen.

GoT hoeft alleen een plek (subfora) en een set van commando's aan te bieden, de gebruikers moeten zelf verantwoordelijk zijn om het geheel up to date te houden.

De ts zou steeds in de FP een coderegel moeten opnemen, of een database moeten updaten. Whatever. Een simpele html pagina lijkt me genoeg. Of andersom:
In het subforum "Grote Topics" staan topics zoals "Raed de Plaet". Klik je daarop, dan kom uit op mijn site (het is dus een externe link) op zoiets als http://www.wil-len.nl/got/raedplaet.html die je weer doorstuurt naar de HK. Het beheer ligt dan wel in handen van de eigenaar van de site.

Evt zou je nog een scheiding kunnen doen van Raed de plaat FP Last

(link doet het echt :) met de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
   <meta http-equiv="refresh" content="0; URL=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1060528/last">
  <title></title>
  </head>
  <body>

</body>
</html>

[ Voor 11% gewijzigd door Eusebius op 17-08-2005 14:59 . Reden: Code toegevoegd ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beetje HTML neergooien kan iedereen natuurlijk; de truuk is om dit af te handelen op een geautomatiseerde manier waar er weinig tot geen werk bij komt kijken en men compleet binnen het Tweakers domein kan blijven :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja, tuurlijk. Er zou een scriptje voor geschreven kunnen worden, die automatisch de delen volgt. Maar: helaas kan ik dit niet en doe ik het alleen maar (met mijn beperkte skills) om het gemaak te laten demonstreren. We kunnen er wel over blijven praten...

Het zou ook niet logisch zijn om elk verzoek over te nemen. Dan zou binnen de kortste keren overal toeters en bellen voor zijn. Zoiets kan best eerst rijpen buiten GoT om (ten dienste van GoT) voordat het integraal wordt overgenomen.

Net zoals de IA-site: hoort niet bij GoT, maar er zitten alleen maar Gotters (ok, ontstaansgs is wat anders van IAsite, dat ging volgens mij eerst wel integraal)

[ Voor 45% gewijzigd door Eusebius op 17-08-2005 22:26 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23

crisp

Devver

Pixelated

technisch moeilijk te realiseren, 'NO' dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.