Toon posts:

[BF2] Kan niet op tft spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan met mijn nieuwe tft (Acer al 1951) kan ik geen bf2 spelen. Het spel start niet op, het enigste wat ik zie is de logo. Ik dacht dat het aan de resolutie lag dus had ik van 1280 x 1024 naar 1024 x 768 gezet , maar dat mocht ook niet baatten. Toen had ik maar even de crt aangezet en beiden aangesloten en toen deed ie het niet. Dus toen sloot ik alleen de CRT aan, en daar startte bf2 wel gewoon normaal op. Dus nu zit ik met een probleem, met de tft kan ik geen bf2 spelen. Wat moet ik nu doen?

Spel heb ik natuurlijk opnieuw geinstalleerd...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 17:59 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat je refreshrate niet veel te hoog?
Veel TFTs gaan niet hoger dan 75Hz namelijk.

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Ik denk dat je het hele spel opnieuw moet installeren.
Ik heb al eerder ergens iets over dit probleem gelezen. Ik weet alleen niet meer waar |:( |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Dirtyharry op 06-08-2005 17:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
De refreshrate heb ik lager gezet 60 en 75. Maar niets kan baatten.

Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, vergeten te melden in de post. En alsnog doet ie het niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 17:59 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoeveel topics ik al niet gezien heb over BF2 en problemen met hardware. Ik krijg het idee dat het een mooi spel is, kwa uiterlijk, maar de programmering knap waardeloos. In iedergeval een zeer beperkte HCL (Hardware Compatible List). Overigens ik heb het spel zelf nog nooit gespeeld.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even nog 1 keer opnieuw te installeren...
/EDIT:
En ik heb dit keer wel alles afgeflikkerd, dus ook de profielen. Daar blijkt het aan te liggen, nu start bf2 wel op. Bedankt iedereen..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 18:33 ]

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:25:
Ik zal even nog 1 keer opnieuw te installeren...
/EDIT:
En ik heb dit keer wel alles afgeflikkerd, dus ook de profielen. Daar blijkt het aan te liggen, nu start bf2 wel op. Bedankt iedereen..
Bij de profielen houd hij volgens mij ook de instellingen van je computer vast.
Pagina: 1