Mijn 30,7 gig 7200rpm Maxtor HD maakt een tikkend geluid en is nogal erg traag aan het worden. In Windows verschijnen de iconen traag en als ik bij verkenner opstart duurt het 10seconden ofzo. Ik heb met SisSoft Sandra 2000 een test gedaan (sorry dat het BMP formaat is, heb net geformatteerd en het had nix geholpen):
Volgens mij is dit nogal erg slecht voor een 7200rpm HD?
Let ook op de toegangssnelheid.
Nu was ik al naar de pc winkel gegaan en gezegd dat mijn HD een tikkend geluid maakte. Ze zeiden dat dat normaal is en niets om druk over te maken
. Nu krijg ik dus geen nieuwe HD
. Ik heb mog 5 maanden garantie op mijn HD zitten. Nu zit ik er dus over te denken om een flinke tik tegen dat ding te geven en dat ie dan dus stuk is
. En dan terug gaan naar de winkel om te zeggen dat hij niet meer werkt. En dat het tikken in der loop der tijd steeds erger werd en dat hij het nu had begeven
. Wat vinden jullie hier van? En hoe zit dat met garantie enzo? Krijg ik dan een nieuwe of mag ik een ander merk uitkiezen voor hetzelfde bedrag? Of krijg ik mijn geld terug?
En zou hij niet eerst naar de Maxtor-fabriek terug moeten om te kijken wat ermee aan de hand is?
Volgens mij is dit nogal erg slecht voor een 7200rpm HD?
Let ook op de toegangssnelheid.
Nu was ik al naar de pc winkel gegaan en gezegd dat mijn HD een tikkend geluid maakte. Ze zeiden dat dat normaal is en niets om druk over te maken
edit:
Ik zal zodadelijk een geluidsbestandje erbij maken dat je kunt horen wat voor iritant tikgeluid mijn HD maakt.
Ik zal zodadelijk een geluidsbestandje erbij maken dat je kunt horen wat voor iritant tikgeluid mijn HD maakt.