Nieuwe muis + muismat

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-02 19:21
Hey,

Ik ben van plan om me binnenkort een nieuwe muis en muismat aan te schaffen, en dan wel een muis en muismat die een beetje gericht zijn op gamen.

Zelf had ik al een paar mogelijkheden in gedachte, zoals de Logitech MX 518 en Razor Diamondback, en als muismat zou ik dan een S&S Steelpad willen, of een Icemat.

Heeft iemand van jullie misshien al ervaring met die producten, of heeft iemand anders misschien nog andere mogelijkheden, laat het dan alsjeblieft weten =) en zouden jullie dan ook kunnen zeggen welke muis en muismat jullie zouden kopen?

Ik wacht dus vol met spanning af op eventuele reacties.

Greetz, Xylon

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
een mx518 en een goede steelpad, heb ik ook, nergens last van

[ Voor 5% gewijzigd door Alsem op 06-08-2005 17:20 ]

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 13:56
Hmm ja...

De mx518 is natuurlijk een mooie muis(ik heb een 510 die het prima doet) maar mss kun je ook eens naar de intelli muis van microsoft kijken, die is een stuk lichter.

Als muis mat zo ik als ik jou was de S&S pakke, die glijdt namelijk beter met een mx :)

Verwijderd

OsiriS.nl schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:30:
Hmm ja...

De mx518 is natuurlijk een mooie muis(ik heb een 510 die het prima doet) maar mss kun je ook eens naar de intelli muis van microsoft kijken, die is een stuk lichter.

Als muis mat zo ik als ik jou was de S&S pakke, die glijdt namelijk beter met een mx :)
De mx510 en mx518 hebben beide een stukje lood (?) in de muis zitten om deze zwaarder te maken. Deze kan je zelf verwijderen en levert, dacht ik, 20 gram winst op.

Zelf heb ik een mx510 en een Fatal1ty muismat. Deze muismat heb ik genomen omdat dit een zachte is en omdat ik een harde ondergrond zo'n takke herrie vind maken voor mijn muis.

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 13:56
Ja dat weet ik ook, maar als je die eruit wil halen moet je een schroefje losmaken die achter een plastic label zit en daarmee is dan meteen je garantie verlopen, niet zo slim als je je muis nieuw koopt maar als je hem al langer hebt is het natuurlijk wel een optie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je op GoT ervaringen zoekt is er de searchfunctie (probeer hem eens!), het is niet de bedoelingen om naar ervaringen te vissen met zo'n topic, alleen [ervaringen] topics openen als je daadwerkelijk zelf ervaringen hebt om te delen.

Bovendien bestaat er nog zoiets als reviews...

Als je niet denkt dat een topic als dit vraagt om het wiel opnieuw uit te vinden, zet dan alle relevante links/reviews/andere topics in je topicstart en geef aan wat je daar exact mist en wat jij wel moet weten. Dan heeft een ander nog wat aan zo'n topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.