Ik heb de volgende code:
Het lukt me echter totaal niet, met wat ik ook doe om het image met ID uitvergroting onderaan uit te lijnen ten opzichte van de bovenstaande div van 380x380px.
Heb overal al geprobeerd met valign="bottom" en style="vertical-align: bottom;" maar dat werkt niet.
Tevens laad ik via JS in de orange_line div een stukje innerHTML in, ook dit is een plaatje en wil ik onderaan uitlijnen, maar lukt ook niet.
Wie kan me verder helpen? En waar heeft dit mee te maken?
code:
1
2
3
4
| <div style="position: relative; width: 380px; height: 380px; z-index: 2; overflow: hidden;"> <div style="position: absolute; z-index: 5;">[img]"voorkant_groot.jpg"[/img]</div> <div id="orange_line" style="position: relative; left: 0px; width: 388px; height: 380px; background-color: #FFFFFF; border-left: 4px solid #FF9900; z-index: 10;"></div> </div> |
Het lukt me echter totaal niet, met wat ik ook doe om het image met ID uitvergroting onderaan uit te lijnen ten opzichte van de bovenstaande div van 380x380px.
Heb overal al geprobeerd met valign="bottom" en style="vertical-align: bottom;" maar dat werkt niet.
Tevens laad ik via JS in de orange_line div een stukje innerHTML in, ook dit is een plaatje en wil ik onderaan uitlijnen, maar lukt ook niet.
Wie kan me verder helpen? En waar heeft dit mee te maken?