Ik heb de laatste tijd erg veel last van fouten in mn systeem (nieuwe hdd en alles vers geinstalleerd) en kom vaak tegen dat het eventueel een memory probleem kan zijn. Nu heb ik MemoryTest86 gedraaid en in test #5 krijg ik een aantal fouten (meestal maar 1 per run). Wat mij hierin opviel was dat het elke keer in de dezelfde address range viel. Hieronder een lijstje van de adressen:
Nu vraag ik me af hoe ik dit specifieke deel zou kunnen uitschaken met Windows.
Ik heb in vergelijkbare topics hier op GoT en verder op internet alleen kunnen vinden dat je een deel van je geheugen kunt uitschakelen met het gebruik van MemExclude in de MSConfig, maar daarmee schakel je enkel een deel uit. Nu gaat het in dit geval om een specifieke address range en kom ik nergens wat erover tegen.Kan iemand mij mss een tip geven over hoe het te behandelen.
zoals te zien is het laatste deel, 016750, telkens gelijk. Het lijkt me dus dat dit in een adress groep hoort, want het viel mij verder op dat het elke keer om een deel van het geheugen ging eindigend op xxx.3MB.00016016750
00034016750
0003a016750
Nu vraag ik me af hoe ik dit specifieke deel zou kunnen uitschaken met Windows.
Ik heb in vergelijkbare topics hier op GoT en verder op internet alleen kunnen vinden dat je een deel van je geheugen kunt uitschakelen met het gebruik van MemExclude in de MSConfig, maar daarmee schakel je enkel een deel uit. Nu gaat het in dit geval om een specifieke address range en kom ik nergens wat erover tegen.Kan iemand mij mss een tip geven over hoe het te behandelen.
telefoontoestel